NOD November 2020

Die van de Action zijn nog goedkoper: 2 voor 1.50! Toen ik voor NOD met Kruidvat positief testte gaf de Action test ook 2 streepjes 

Ik test altijd met die van de action. Negatief was daar altijd ook echt negatief en positief was ook meteen duidelijk positief. 

Ooh de action, laatste waar ik aan denk met zwangerschapstesten. Aangezien ze hier thuis op waren gelijk even lang de action geweest in het ritje naar de supermarkt. Super goedkoop! 
@MamaSterretje hier zijn ze ook niet meer, zie wel op de "gewone" staan die ik heb mee genomen dat deze tot 4 dagen voor de NOD gebruikt kunnen worden.

[quote quote=10373157]@krokuzzzkelly en @yvv hoe gaat het bij jullie?[/quote]
Nog steeds geen symptomen van een menstruatie. Zwangerschapstest ga ik nog niet doen, vindt ik zonde van het geld. Aangezien dit 1e ronde was. En de cyclus dus nog niet stabiel is. Ik zit op CD 32. En volgens de app zou nu mijn eisprong zijn, maar lijkt me niet zo heel logisch. Dus ik wacht nog paar dagen af. Vorige cyclus was ook iets van 45 dagen... 

Jeeee weer wat zwangere meiden! Wat goed nieuws gefeliciteerd! 
Voor hier is het even iets anders in mn koppie. Mijn opa is 11-11 overleden en daarom eigenlijk niet aanwezig geweest hier. 
Over 3 dagen nod en vanochtend getest maar helemaal wit en geen symptomen. Mensen die op 11 dpo negatief testen en daarna nog positief? Hoop dat het komende maanden net zo doorgaat als deze maand.

[quote quote=10373192]Jeeee weer wat zwangere meiden! Wat goed nieuws gefeliciteerd! Voor hier is het even iets anders in mn koppie. Mijn opa is 11-11 overleden en daarom eigenlijk niet aanwezig geweest hier. Over 3 dagen nod en vanochtend getest maar helemaal wit en geen symptomen. Mensen die op 11 dpo negatief testen en daarna nog positief? Hoop dat het komende maanden net zo doorgaat als deze maand.[/quote]
Gecondoleerd! Logisch dat je dan met andere dingen bezig bent 

Terug
Bovenaan