NOD November 2020

@kimmiex
ik begrijp je frustratie heel goed maar 8 maanden is eigelijk nog niet zo heel lang 
en op een gegeven moment heb je een posetiefe test in handen en dan ben je al weer bijna vergeten hoelang je er mee bezig bent geweest en kan je alleen maar nog blijer zijn met t wondertje

hier nog 5 dagen voor nod en merk wel dat dat ik steeds meer er mee bezig ben ook aangezien elke ovulatie test al vanaf t weekend al posetief is maar ga proberen vol te houden tot vrijdag
vriend lief zit t al helemaal zitten en die denk zelf dat ik zwanger ben 
voel op dit moment helemaal niks alleen dat ik een beetje misselijk/maagzuur heb en veel moet poepen haha 
straks maar eens kijken hoe de ovulatie test vanmiddag weer uitvalt 

@mumslove klopt hoor! En dat is zo lastig. Het komt vanzelf. En zo niet, moeten we er ook maar mee dealen. En wetende dat er vrouwen zijn waarbij het nog veel langer duurt. Dus in dat opzicht niet heel eerlijk.
Komt gewoon omdat er 2 perongeluk zwanger raakte. En 2 bij de eerste poging. 
Dat hoeft voor mij ook niet natuurlijk. Maar dat is het verwachtingspatroon misschien anders dan dat iedereen om je heen er ook langer over deed. Ondanks dat ieder lichaam toch anders is. 

@wittechocola! Ja zo maar even lekker naar het bos denk ik, of wat boodschapjes doen. Poetsen haha. Goede afleiding vooral! 2 vriendinnen weten het. Een is net bevallen en bij de ander hebben haar ouders er 9 jaar over gedaan. Dus ga er daar niet steeds met haar over hebben met mn 8 maanden haha. 
Ben heel benieuwd voor jou! Duimen!!! En een fijne dag vandaag met je dochter! Lekker wat afleiding 

Ik ben aan het wachten :)

Mijn laatste update was van 10-11, toen had ik een positieve ovulatie test. Nu precies een week later, en nog geen bijzonderheden. 
Af en toe wat kleine krampjes, en heb al een week een gevoelige borst. Maar de pijnlijke borst is sinds ik gestopt ben met de pil altijd in de week voor mn menstruatie, dit keer lijkt het wat eerder te zijn. 
Mijn NOD is volgens de app nu de 25ste, ik denk zelf 23 of 24.

Mijn test voornemens ;) 
- Als ik iets begin te voelen, dan ga ik de 25ste testen. 
- Als ik niets anders voel, dan wacht ik mn menstruatie af en als die toch niet komt dan zal ik denk eind die week testen, vrijdag 27ste (vorige keer was ik ook 2 dagen overtijd...denk toch de spanning).

Kimmiex is heel lastig inderdaad. Hier was het in ronde 2 raak dit werd een mk. En elke maand sacht ik weer, wanneer is het ons weer gegund. Uiteindelijk 4 maanden later was ik zwanger. Er staat gemiddeld een jaar voor dus opzich is 8 maanden netjes, alleen snap ik zeker dat elke maand een maand te lang is, zeker als in de omgeving het zo makkelijk gaat. Hopelijk mag je snel die positieve test in handen hebben.
Ik zit pas 4dpo dus ik moet nog 8 dagen wachten voor ik kan testen ? verwacht niet dat het gelijk al raak is dus we gaan het zien

Hier vanmorgen weer een test gedaan, zo wit als sneeuw. Morgen is pas mijn NOD natuurlijk, maar ik merk dat ik er sinds vorige week woensdag al teveel mee bezig ben. Ik heb nu al helemaal het gevoel dat het niets gaat worden deze (1e!!) ronde. Ik snap dat dat helemaal niet gek is en als ik dan zie dat sommige meiden al veeeeel langer bezig zijn. 
Relativeert wel... Maar toch hoop je het en ik weet dat ik alsnog na NOD positief kan testen, maar je hoop gaat zo snel verloren zodra je een negatieve test in handen hebt. Slaat nergens op eigenlijk. Je hoop is pas echt verloren als je echt ongesteld wordt natuurlijk.
Van te voren dacht ik echt dat een negatieve test me niet uit het veld zou slaan totdat ik ongesteld zou worden, nou dat doet het dus wel. Elke ochtend weer een teleurstelling. Mocht het deze ronde inderdaad niet lukken. Dan moet ik gaan leren om echt pas op of na NOD te gaan testen. 
Kimmiex pff dat lijkt mij heel moeilijk als je vriend het niet zo begrijpt! Maar voor hen is het natuurlijk ook anders hea. Ik zie dat bij mijn vriend ook. Die is er veeeeel minder mee bezig. Hij zegt zelf ook dat dat waarschijnlijk komt omdat hij pas iets gaat merken zodra hij een buik gaat zien en daarna zodra het kindje er is natuurlijk...

hier inmiddels weer een nieuwe ovualtie test en toch ook maar een zwangerschaps test gedaan met dit als resultaat https://www.mupload.nl/img/iowzjf03t45.jpeg
verbeeld ik me nou iets of staat er toch echt een hele lichte 2e lijn ? 

Hi,
Gisteren had in een foto gedeeld van een licht positieve test. Deze test had ik niet met ochtendurine gedaan dus ik dacht vanmorgen laat ik er 1 doen met ochtendurine (zelfde merk test) om te kijken of hij oploopt.
je moet echt heel goed kijken en tegen het licht houden en zie je iets dat op een lijntje lijkt. 

bij mijn oudste dochter had ik 3 dagen na NOD een knal test.  En nu zit ik 4 dagen na NOD.
Ik kan geen foto toevoegen daar zie je niks op ?
ik weet dat ik moet afwachten maar ik wou het toch even kwijt. 

liefs ?

Terug
Bovenaan