NOD November 2020

Dames...ik kon het niet laten. Moet pas over 3 dgn ongesteld worden en kon mij niet bedwingen om te testen. lijkt een hele lichte tuurstreep maar kan het moeilijk op de foto krijgen. Testje is gedaan met middag urine ipv ochtend
https://www.mupload.nl/img/54hv42mxih.jpeg

@ Lautjef ahh ik hoop het niet hoor. Hoe faat het nu ?
Jee temp! Ik zie hem.ook!
Vandaag getest, maar negatief dus ik denk dat ik doorschuif naar december ronde 5 helaasm 

Oh dames ik hou het allemaal niet meer bij hoor, ik doe mn best. Dus sorry als ik iemand vergeet!
Maar Lautje, wat vervelend. Ik zal voor je duimen!!
Oeh Temp, dat ziet er wel oke uit volgens mij!
Bij mij begint het vaak 's morgens. Vandaag nog niks. Ben wel echt met flinke vlagen misselijk, heel vervelend. Hopelijk beeld ik me geen dingen in..

[quote quote=10373885]Oh dames ik hou het allemaal niet meer bij hoor, ik doe mn best. Dus sorry als ik iemand vergeet! Maar Lautje, wat vervelend. Ik zal voor je duimen!! Oeh Temp, dat ziet er wel oke uit volgens mij! Bij mij begint het vaak ’s morgens. Vandaag nog niks. Ben wel echt met flinke vlagen misselijk, heel vervelend. Hopelijk beeld ik me geen dingen in..[/quote]
Dat bijhouden heb ik ook vaak moeite mee maar als iedereen er maar vanuit gaat dat het niet persoonlijk is als ik iets over het hoofd zie....

Ik ben vandaag 5+2, en heb een afspraak staan voor 7 december bij de verloskundige. Ik ben super misselijk nu, maar misschien komt dat ook wel van de pijn.. 

Terug
Bovenaan