NOD November 2020

@halloweentje @Lottelot, spannend! Hoop het zo voor jullie!

in mijn situatie is beide uitkomsten goed, maar zou wel heel antwoord willen van mijn lichaam nu. Ik begin ongeduldig te worden ? Ik ben nu af en toe ook mega misselijk, maar ja. Is dat ook omdat ik ongesteld wordt of omdat ik gewoon moe ben? Wat kan je hoofd je in de maling nemen he.. vanacht gedroomd dat ik een positieve test had, Haha 
wanneer gaan jullie weer testen? 

Hallo dames ,

Ik teste vanmorgen weer negatief.
Wel krampen enzo moe en misselijk
Maar denk dat ik zo ongesteld word 1 dag overtijd
Succes dames 

En ik doe ook nog steeds mee.. vandaag is cyclus dag 46 :O (1 dag later dan de vorige cyclus) ik heb het gevoel dat ik de maand november over ga slaan... Maar we hebben ook nog geen zwangerschapstest gedaan. We kijken het nog een paar dagen aan. Ook al vind ik het nu wel spannend worden om zo lang te wachten met testen. 

Ik ga pas testen 4 december. Mijn man en ik zijn dan 10jaar samen.
Ik ga proberen om daarvoor niet  te testen. 
Op een of andere manier zegt men intuitie dat het "raak" is. Ik moet wel nieuwe testen kopen want ik gebruikte telano . Ik had die gratis gekregen bij ovulatietesten...maar las nu heel veel negatieve reacties. 

[quote quote=10377875]@krokuzzzkelly wat spannend! Dat je dat volhoudt om niet te testen haha. Ik heb er denk ik al 9 gedaan deze maand! [/quote]
Ja vind ik ergens ook wel knap dat ik het zo lang volhoudt om niét te testen. Begint nu wel steeds meer te kriebelen om het maar eens te doen. Maar dit is nu de 1e rond voor 1e kindje. En pas 3e maand sinds stoppen met de pil en dat in mijn achterhoofd houdend wil ik niet te enthousiast allemaal testen erdoorheen jassen..  omdat ik er rekening mee houdt dat cyclus niet meteen stabiel is 

Terug
Bovenaan