NOD November 2020

Sta gewoon nog te shaken! Heb net mijn vriend gebeld, eerst gehoord of hij alleen aan het werk was en toen een leuke foto van ons zoontje met de test gestuurd.

Het kan natuurlijk allemaal anders lopen, maar voor nu zooo blij. Ik hoop dat er nog vele na mij volgen?

Misselijkheid is gelukkig afgezakt

Hij was echt helemaal overdonderd, hij had het echt totaal nog niet verwacht. Ik had zo een duidelijke streep ook niet gedacht, wel gehoopt.. zelfs bij mijn zoontje de rest op nod was veel lichter

Gefeliciteerd Zomerkind! Wat leuk!!
Volgens de app ga ik vanaf vandaag ook de vruchtbare periode weer in. We hebben het gisteravond nog even gezellig gemaakt zodat de kans nog iets groter is. De komende week maken we het ongeveer om de dag gezellig. Zou het dan deze maand raak zijn?!
Leuk om te lezen dat jullie ook blijven liggen na de seks. Ik doe zelf ook altijd ongeveer een half uur. 
Is er ook al iemand die de benen in de lucht gooit? Ik doe dit wel eens voor de grap, maar het voelt zo gek haha.

Gefeliciteerd Zomerkind. Super leuk en zo gegund :) geniet er lekker van met zn drieen en hopelijk vallen de klachten/symptomen mee!

Proficiat Zomerkind!
Ik heb de Ferti Lily eens geprobeerd, om uit te testen. Het zou sperma aan de baarmoederhals vast houden zodat het niet terug kan vloeien. Niet mijn ding, ik vond het heel onaangnaam om te dragen.

Terug
Bovenaan