Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@x-Marina ohh ja ik zie het inderdaad...hij is nu bij mij hoe die bij jou de 20e was ongeveer... ik denk wel echt morgen of zaterdag dan, maargoed kan ook nog langer duren. Ik blijf nog maar even testen!
@BelgoGermano wat vervelend ? Mag ik vragen of je menstruatie wel snel daarna weer op gang kwam? Heb nu geen idee wanneer mijn eisprong is. We willen wel meteen weer proberen. Ik herken mijn eisprong gelukkig wel altijd en meestal bevestigd de app dit ook.
Hoii meiden,
hier ronde 2 voor een 2e kindje. Deze ronde de paarse ovulatie testen van clearblue aan het gebruiken. Vanaf maandag een knipperende smylie. De vorige keer een cyclus van 30 dagen. Zou morgen mijn ovulatie moeten zijn. Zou ik dan een vaste smylie krijgen. Mijn nod zou dan 6 november zijn.
Jackyy, hier heeft het toch alle samen 2,5-3 maanden geduurd. Omdat niet al het weefsel weg was, bleef mijn zwangerschapshormoon te hoog voor een eisrpong. Ik had wel bloedingen maar dus geen ovulatie. Uiteindelijk zijn de laatste restjes in augustus spontaan afgekomen.