NOD November 2020

@zomerkind, gefeliciteerd 
@Loesewies, dan lopen we ongeveer gelijk dit was ook mijn vruchtbare week. 
ik heb voor het eerst ovulatie testen gebruikt de paarse ovulatie testen van clearblue. Vanaf maandag al een knipperende smiley. Afgelopen maand een cyclus van 30 dagen dan zou vandaag m'n ovulatie zijn. ??‍♀️ Maar nog geen stilstaande smiley ??‍♀️ Zou die nog komen? 

Nientje 

@loesewies @Nientje  ik loop ook gelijk met jullie op. Ik heb deze week ook ovulatietesten gebruikt maar ook nog steeds geen eisprong gevonden, tenminste, streepje wordt iets donkerder maar niet veel...dus ik hoop vandaag dan of morgen 

Misschien hebben sommige vrouwen geen duidelijke hormoonpiek? Of hadden jullie die voorheen wel? Schijnbaar heeft niet iedereen elke cyclus een eisprong. 

Het menselijk lichaam is maar vreemd. 

Ik heb deze maand weer elke dag teunisbloemolie genomen, mijn eisprong zou eigenlijk volgende week zijn (5 weken 4 dagen cyclus dan) Maar ik denk dat hij gister was want mijn ovaluatietest was heel donker!:) Dat zou een cyclus van ruim 4 weken zijn.. Ik test de komende dagen even door om het zeker te weten. 

Jee! Zojuist al een positieve ovulatietest op dag 22!
@loesewies @nientjee @noeskie @itvs ik loop ook ongeveer gelijk met jullie ;)
Dit keer dus al een iets kortere cyclus, ik ben blij :) mijn NOD verplaatst naar 7 november

@noeksie bij mij werd het lijntje ook langzaam donkerder. En vandaag opeens een knaller.
https://www.mupload.nl/img/lw9lr21.jpg

Terug
Bovenaan