NOD November 2020

@Loesewies, oeee ook spannend voor jou. Ja ook aan het aftellen. Tijd lijkt altijd langzaam te gaan in die wachtweken. 

nientje 

@eefjepeeefje  haha echt he! Dat doe ik ook, dingen aan het lezen etc. Ik ben nu 2 dagen later met mijn NOD, 9 november. Dat hoop ik ook! En wanneer is jou nod volgens de app? 

Ja, dat zoeken naar 'tekenen' ken ik ook goed. Vanaf morgen zal ik weer Vanalles voelen ?
Op dit moment merk ik wel dat mij eisprong eraan komt. Opgeblazen en zeuren gevoel. 

@eefjepeeefje oh leuk, en spannend idd!! 
@BelgoGermano   ja dat  herken ik dat gevoel, dan weet je echt dat het eraan zit te komen

[quote quote=10367504]@dressuurmiep zeg dat wel. Het is een goede anticonceptie als je niet zwanger wil raken maar dat ontpillen.. ik ben eind mei gestopt. En zit nu cyclus 4 en vandaag op dag 56.. ? nog nooit zo’n lange cyclus gehad. Vorige cyclussen waren 28-30-43. ik ben zaterdag gestart met teunisbloem. Hopelijk snel weer de regelmaat terug… Als ik vrijdag niet ongesteld ben dan bel ik de huisarts.[/quote]
Mijn cyclus was ook zo onregelmatig, sinds ik teunisbloemolie slik en regelmatig beweeg (lopen, op de hometrainer fietsen) gaat het de goede kant op! 

2e dag smiley en eisprong zit er echt aan te komen. Kan ieder moment nu zijn.
Gisterenavond gezellig gemaakt en vandaag voor de zekerheid nog eens :)

Terug
Bovenaan