NOD November 2020

Net weer een ovu testje gedaan om te kijken of die dus nog donkerder wordt, maar bij mij blijkbaar dus niet want hij is weer lichter. Hij is ook wel echt donker, leek misschien gisteravond wat lichter op de foto. Ben iniedergeval blij dat ik 'm echt heb gevonden op dag 17 ? als ik 'm niet had gevonden had ik het alsnog wel geweten want, sorry voor de details, maar jeetjemina had echt veel doorzichtig slijm vanmorgen gewoon 2 hele 'balletjes' herkennen jullie dat? Had het nooit zo erg toen ik aan de pil zat. En vandaag echt last van rechts onderin m'n buik best wel pijnlijk https://www.mupload.nl/img/xya0udoma1f.jpg

@Noeksie ja ik herken dat hoor. Het is dan ineens zooo duidelijk. Deze maand heb ik mn eisprong dus helemaal niet gemerkt. Heel gek (en irritant).. Vandaag wel ineens 1 veegje bloed, maar is pas 1 dag na de ovulatie volgens mijn app, dus kan geen innesteling zijn toch?

@LautjeF. bedankt voor het toevoegen aan de tabel. 
Echter slaat de onzekerheid hier met de dag meer toe :(.
Ik dacht dat ik ongesteld werd/was, echter is dit heel vaag. 
Vrijdag - lichtroze afscheidingZaterdag- klein beetje bloedZondag - niksMaandag - klein beetje bloedVandaag - niks
Wordt er echt een beetje moedeloos en vooral onzeker van. Hopelijk geven de ovulatietesten me straks iets meer zekerheid. 
Nu besef je pas echt watvoor rotzooi (de pil) je jarenlang in je lichaam hebt gestopt hea. 

[quote quote=10367460]@LautjeF. bedankt voor het toevoegen aan de tabel. Echter slaat de onzekerheid hier met de dag meer toe :(.Ik dacht dat ik ongesteld werd/was, echter is dit heel vaag. Vrijdag – lichtroze afscheidingZaterdag- klein beetje bloedZondag – niksMaandag – klein beetje bloedVandaag – niks Wordt er echt een beetje moedeloos en vooral onzeker van. Hopelijk geven de ovulatietesten me straks iets meer zekerheid. Nu besef je pas echt watvoor rotzooi (de pil) je jarenlang in je lichaam hebt gestopt hea.[/quote]
Dit is heel normaal bij ontpillen, kan ook nog wel even gaan duren.. gewoon alles bijhouden in een app zodat je het later terug kunt zien. 

@dressuurmiep zeg dat wel. Het is een goede anticonceptie als je niet zwanger wil raken maar dat ontpillen.. ik ben eind mei gestopt. En zit nu cyclus 4 en vandaag op dag 56.. ? nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Vorige cyclussen waren 28-30-43. ik ben zaterdag gestart met teunisbloem. Hopelijk snel weer de regelmaat terug... 
Als ik vrijdag niet ongesteld ben dan bel ik de huisarts. 

@eefjepeeefje  nou zeg dat wel! Heb ook echt zo'n stekende lage pijn in m'n buik ik merk echt dat m'n lichaam aan het ontpillen is. Ah dat is zeker lastig en irritant! Je gebruikt geen testen dan dus? Hmm nou na de eisprong zou het minimaal 5 dgn moeten duren voordat er een innesteling kan plaatsvinden dus als je naar de app kijkt lijkt het me ook niet, of je hebt een vroege eisprong gehad? 

@xxNH, jeetje! Dan snap ik wel dat je de huisarts gaat bellen. Toch even checken wat er aan de hand is. (Vast niks, maar toch liever het zekere voor het onzekere) 

@Nientjeee, gezellig! Mijn NOD is hetzelfde weekend, dus ik wacht met je mee. Ook al druk met aftellen?

Terug
Bovenaan