NOD November 2020

Ik heb ook andere ovulatietesten gebruikt (thuistesten.nl) en daar werd ik zo onzeker van. Ik had op dag 8 ineens een donkere streep. Maar nog net geen piek. Ik snapte er niks van...
Met CB uiteindelijk dag 15 een smiley en 2 dikke strepen. Dus voor mij is CB echt perfect. Andere testen zijn vaak te gevoelig waardoor het streepje ene keer donkerder is en dan weer licht. Ik word daar zo onzeker van.

Hier hebben we het gisteravond nog even gezellig gemaakt (dag na positieve test) en nu is het nog 13 dagen wachten. En net als sommige vind ik deze 14 dagen wel oke. De tijd tot eisprong lijkt inderdaad veeeeel langer XD :p 

@Mumslove: Ja zeker! Het was een leuke leerzame maand :)
Voor het eerste dat ik mijn hele cyclus goed heb bijgehouden qua symptomen, en geprobeerd heb mijn ovulatie te vinden (mislukt). 
En ik vind mezelf altijd een nuchter persoon, toch erg interessant dat je gevoel en gedachten zo'n invloed kunnen hebben op je lichaam. 

Hey dames, hier met de roze CB een smiley deze ochtend, dus normaalgezien morgen ergens mijn eisprong :-D

AnneCH, balen! Hopelijk toch nog positief deze maand!

@BelgoGermano, fijn dat je je eisprong weer hebt gevonden! Heb jij ook altijd nog een tweede dag een smiley? En reken je die dag van de 2e smiley dan als dag van de eisprong?

[quote quote=10367267]Hey dames, hier met de roze CB een smiley deze ochtend, dus normaalgezien morgen ergens mijn eisprong ? AnneCH, balen! Hopelijk toch nog positief deze maand![/quote]
Fijn dat je een smiley hebt, succes ;) 

Terug
Bovenaan