NOD November 2020

[quote quote=10367683]Gefeliciteerd Eline!! Hoe voel je je?[/quote]Hee ja echt zo raar. Ben zo blij maar kan het niet geloven. Heb gewoon buikpijn van de zenuwen ofzo.
Nu gaat het echt beginnen.
Hopen dat het blijft plakken

[quote quote=10367687] Hee ja echt zo raar. Ben zo blij maar kan het niet geloven. Heb gewoon buikpijn van de zenuwen ofzo. Nu gaat het echt beginnen.Hopen dat het blijft plakken[/quote]
Ja, pas bij 12 weken durf je misschien pas écht te ontspannen? Heb je al een verloskundige gebeld voor een afspraak?

Gefeliciteerd Eline, mooi nieuws! Ik ben al even met ovulatietesten in de weer, dit is ronde 3. Helaas nog geen piek gevonden met de clearblue ovulatietesten (roze). Ben meteen na mijn menstruatie gestart, omdat ik hem echt niet wil missen. 
Heb een cyclus van 28 dagen en zit vandaag op dag 14. De standaard van dag 14 eisprong bij 28 dagen cyclus is dus niet altijd zo :) Ben erg benieuwd wanneer ik hem wel vind. De afgelopen maanden namelijk de sticks van Kruidvat gebruikt en dat vond ik zó niet fijn.. wanneer is een streepje nou echt donker? Hoop dat ik mijn ovulatie binnen een paar dagen kan vinden, gezien 12 november mijn volgende menstruatie anders alweer zou starten. Best een korte luteale fase anders. 
@BelgoGermano, ik ga voor je duimen dat het deze maand raak mag zijn! 

Ik heb trouwens mijn naam verandert.. ik sta in het NOD lijstje op 12 november met de naam Gebruiker10276400.

Fienon, belangrijk in je cyclus is dat de lutale fase (tussen eisprong en eventuele menstruatie) lang genoeg is (gemiddeld is deze 14 dagen). Deze zou ik zeker in het oog houden. Al de rest doet er niet veel toe, zeker niet als je cyclusduur binnen de perken blijft. Ik heb mijn ovulatie tussen dag 11 en dag 14, deze maand vb op dag 13.

Haha loesewies en belgogermano. Ik denk dat er weinig dames zijn die deze 2 weken snel vinden gaan. Ik blijf ook deze forum lezen alsof mijn leven er van af hangt :p

Ik probeer steeds iets te hebben om naar uit te kijken. Vb morgen ga ik eten met mijn vriend, overmorgen komen er vrienden eten, volgende woensdag tot zondag komen mijn kinderen logeren,...
En met een early test kan ik dan testen :p

Gefeliciteerd Eline!
Ik had gister op 5DPO een hele felle gemene steek echt in mijn vagina voor 10minuten. Iemand die dit ergens van herkent haha 

Terug
Bovenaan