NOD November 2020

Lief lief wat bijzonder, ik hoop dat het jullie (snel) lukt, duim voor jullie. 
O en wat fijn Eline! Heb je je partner verrast of samen getest? Ik kan daar van dromen hoe ik dat kan doen maar heb het helaas nog nooit kunnen doen. 

veel succes voor de dames die de komende dagen hun NOD hebben, liefs!!
ps hoe verander ik toch mijn naam?:(

[quote quote=10367772]Wauw Eline, wat fijn! Gefeliciteerd! Het blijft nog spannend, maar hier moet je al lekker van gaan genieten! Is dit jullie eerste kindje Eline? 
Hier net als velen op het wachtbankje. A.s. maandag NOD. Ik voel nog niks, maar hopelijk wat niet is kan nog komen ;-)
Ik ben ook steeds bezig met voel ik nou iets, maar voel echt nog helemaal niks.. Maar ik zoek ook lekker afleiding. Net het hele huis opgeruimd, stofgezogen enz. Ook weer fijn ;-) [/quote]..
Jaaa is onze eerste. Echt zo spannend

[quote quote=10367802]Lief lief wat bijzonder, ik hoop dat het jullie (snel) lukt, duim voor jullie. 
O en wat fijn Eline! Heb je je partner verrast of samen getest? Ik kan daar van dromen hoe ik dat kan doen maar heb het helaas nog nooit kunnen doen. 

veel succes voor de dames die de komende dagen hun NOD hebben, liefs!!
ps hoe verander ik toch mijn naam?:([/quote]________________________
Nou de bedoeling was dat ik in t weekend zou testen en t dan met een kadootje aan mn vriend zou vertellen. Maar ik was vanmorgen zo in shock dat ik hem gebeld heb op zn werk haha

Terug
Bovenaan