NOD November 2020

@BelgoGermano! Ja dat blijft altijd de vraag. Al deed dit wel echt pijn, moest echt even op mijn vuist zitten om een soort tegendruk te geven. Was zeker geen gevalletje verbeeld ik me dat ik wat voel of niet.
Kan je een innesteling voelen?

Wauw Eline, wat fijn! Gefeliciteerd! Het blijft nog spannend, maar hier moet je al lekker van gaan genieten! Is dit jullie eerste kindje Eline? 
Hier net als velen op het wachtbankje. A.s. maandag NOD. Ik voel nog niks, maar hopelijk wat niet is kan nog komen ;-)
Ik ben ook steeds bezig met voel ik nou iets, maar voel echt nog helemaal niks.. Maar ik zoek ook lekker afleiding. Net het hele huis opgeruimd, stofgezogen enz. Ook weer fijn ;-) 

Lieve dames. Ik was afgelopen zomer wat meer actief op de forum en nu ik gerustgesteld ben door de gynaecoloog ben ik weer terug. Ik ben 40 en heb een moeilijke tweede bevalling gehad met veel complicaties 10 jaar geleden. Mijn man en ik willen graag voor een derde gaan, maar de angst leeftijd en daardoor misschien meer complicaties kwamen om de hoek zetten en beslisten wij bijna om te stoppen. Wij zijn nu twee weken geleden bij de fertiliteitsarts geweest en bij de gynaecoloog en hebben goed nieuws gekregen. Wij hebben alles besproken waar wij mee zaten en hopen dat het ons komende maanden nog gaat lukken om op natuurlijke wijze zwanger te raken. Afgelopen januari heb ik helaas miskraam gehad, maar wel ook tegelijk teken dat het nog mogelijk is. Hoop hier mijn ei kwijt te kunnen en elkaar te kunnen steunen en hoop voor ons allen een positieve test deze maand. Mijn nod datum is 11 november. Ik had afgelopen maandagochtend positieve ovulatietest en we hebben het afgelopen zaterdagochtend en maandagavond gezellig gemaakt. Verder is het nu nog niet gelukt , misschien vanavond nog. Hopelijk gaat het goed komen

Hoi Gebruiker..79  wat mooi dat jullie voor een derde gaan als dat jullie wens is. Hopelijk is het jullie snel gegund! Was vast heel zwaar die miskraam.. Toch wel fijn om die geruststelling van de gyn dan te krijgen zeker. Ik duim met je mee!

Terug
Bovenaan