NOD November 2020

Hoii

Aaah super leuk nieuws voord degene die positief getest hebben. Gefeliciteerd!!
En niet leuk nieuws voor degene die negatief getest hebben. Echt balen. Zal heel hard duimen voor de volgende maand. 
Vandaag is dag van mij. Op dit moment nog geen begin van me NOD, maar test is nog negatief?
Ik heb voor keertje ovulatietesten gebruikt afgelopen maand, me schoonzus had ze over dus dacht ach gebruik ze een keer en had toen 21 otober positieve test, volgens mi zou dan me eisprong later zijn zou ik dan ook later me NOD hebben?
Voor rest wel veel duizelig en af en toe met vlagen misselijk. 
We wachten nog steeds maar af?

Dexxie hahah geen idee wat het geheim is.
Ik ging er vanuit dat het niet lukte deze maand. Want ik had een weekendje weg met een vriendin in mn ovulatieweekend..... super kut. Ik kon wel janken. Maar corona gooide roet in het eten waardoor ik thuis was.
Toen ging er een avondje met vrienden ook niet door...... omdat zij zwanger bleek te zijn (onverwacht) en zich niet lekker voelde.
Ik weer janken zovan zij wilden het nog niet eens en lukt het zo en ik ben het nog steeds niet.

2 weken later kon ik haar opbellen dat we een paar weken schelen haha
Want toen was ik toch zwanger

Heb wel ovulatietest gebruikt. Maar de eerste keer dat ik die gebruikte was het gelijk al knaltest.
Dus toevallig dag daarvoor en die zelfde dag maar weer seks gehad. En dag daarna weer met het idee dat het even niet vaak genoeg kan.

En ja daar zit nu onze spruit.

In mn buik.

@dream, spannend! Bij sommige vrouwen duurt het nog een beste tijd voor het hcg-niveau hoog genoeg is om te testen. Afwachten dus! ?

LautjeF, proficiat!! Wanneer heb je met je ovulatietest getest? Hoeveel dagen voor je NOD?
Hier nog een licht trekkend en ongigevoel op DPO7. Testen zou dit weekend kunnen. Ik heb ze al in huis gehaald maar deze ochtend flink links laten liggen :) 

Ook ik heb maar even terug gelezen. Voor degene met een positieve test, Gefeliciteerd! ? Hopelijk volgen er nog veel meer deze maand.
Ook veel heftige verhalen zeg! Sterkte allemaal! 

Dan ook even over mij en mijn vriend. Ik ben 32, mijn vriend 33 en we gaan nu de 2e ronde in voor ons eerste kindje. Allemaal nog heel spannend dus. Ik verwacht morgen de laatste dag van mijn menstruatie te hebben dus dan begint het weer ?

@belgogermano 24 en 25 okt positieve ovulatie test, eisprong op 25 oktober vermoed ik. Dit waren dag 22 en 23 van mijn cyclus. Afgelopen keren had ik een luteale fase van 11 dagen, dus NOD op 5 november.  9 DPO en 2 dagen voor NOD dus een positieve test :) @Mumslove ik heb gisteren een sensitest en 2v5 kruidvat gedaan met middagurine. Beide gaven een streepje :) Ik heb nu maar een nieuwe test besteld, want ik had niets meer in huis haha. @dexxie hele goede vraag, als we het geheim nou eens wisten..... ;) 

Terug
Bovenaan