NOD November 2020

Hier ontzettend misselijk, net bijna tegen overgeven aan. Nu zakt het weer. Hele middag al niet lekker en lig voor pampes. Veel plassen. Heb allerlei symptomen maar zit pas op dpo 7. Ga er vanuit dat ik vorige week dinsdag eisprong had want maandag positieve test. Misschien vroege innesteling? Had gister namelijk veel krampen en steken en nu iets minder. Kan ook allemaal ontpillen zijn....

Wauw weer een positieve test wat goed!
Ik heb vandaag en positieve ovulatie test en steekjes onderin mn buik. Dacht dat mijn nod 13 Nov zou zijn, maar deze verschuift naar ik gok 18 Nov. Wel heel blij dat mn cyclus toch snel weer op gang is gekomen na de vmk. Vanavond maar gezellig maken. 

[quote quote=10369783]Hier ontzettend misselijk, net bijna tegen overgeven aan. Nu zakt het weer. Hele middag al niet lekker en lig voor pampes. Veel plassen. Heb allerlei symptomen maar zit pas op dpo 7. Ga er vanuit dat ik vorige week dinsdag eisprong had want maandag positieve test. Misschien vroege innesteling? Had gister namelijk veel krampen en steken en nu iets minder. Kan ook allemaal ontpillen zijn….[/quote]
Heel bekend. Sinds vanmiddag ook gevoelige borsten en wat misselijk. Hopen dat dat iets betekend! ?

Hee allemaal!
Even van aantal dagen alles weer bijgelezen!
Voor degenen met positieve alvast gefeliciteerd :) En helaas ook verdrietige berichten gelezen, hopelijk ook voor degenen die al even bezig zijn, snel een positieve test!
Ik heb mezelf al eens voorgesteld ben 27 jaar oud, mijn vriend 33jaar. We gaan voor ons 1kindje. En zitten in ronde 1, mijn cyclus zit nu op dag 20. Verder geen bijzonderheden te melden.

Terug
Bovenaan