NOD November 2020

Zijn hier toevallig meiden die Tarwekiemolie gebruiken / hebben gebruikt? Ben even terug gegaan in mijn app en heb een LF gehad van: 7, 7, 9, 10, 10 dagen. Niet super lang en hoop het iets te verlengen.. 

Ovulatie trouwens meestal op dag 21, mag ook wel wat sneller

Jullie zullen wel denken, die is niet wijs. Maar ik werd vanochtend in eens zo misselijk en dat is nog steeds zo. 
En wat Annech zegt. Mijn gevoel was sterker dan mijn verstand in dit geval.... 
Maar whaaaaatttt ik zie een licht streepje!!!! In het echt zie je hem nog een stukje beter, krijg hem nog niet zo goed op de foto.
https://mupload.nl/img/plzb1bsoalr.jpg
Ik vind het nog te eng en spannend om blij te zijn :O het is toch nog 2 dagen voor mijn NOD en pas 9 dpo

Wat goed dat iedereen haar verhalen hier verteld, moeilijk dat het bij sommige zo lang duurt. Hopelijk lukt het snel! 
Ik heb nog een vraagje.. Ik zit nu op 7 dpo maar verwacht eigenlijk vrijdag NOD. Nu heb ik sinds vandaag ook jeuk aan mijn tepels, en al een aantal dagen buikpijn/steekjes/opgeblazen gevoel en misselijk met vlagen maar die jeuk is iets nieuw.. hebben jullie hier ervaring mee?
Sowieso bedankt voor iedereen die reageert! Alles is nieuw dus best spannend. Vandaag trouwens getest (negatief) maar zoals jullie al zeggen is dat eigenlijk te vroeg dus hopelijk kan ik me nog inhouden tot vrijdag! 

@LautjeF: WAAAAT! Ik zie hem!! Wat gaaaaf en gefeliciteerd!

Wat heeeerlijk al die positieve verhalen zeg deze maand. Dat worden een hoop kindjes in juni/juli ;)!

Ik duim nog even door en mee met iedereen die nog op de wachtbank zit 

@lautjef, gefeliciteerd!! En ik snap helemaal dat je niet kon wachten. ? Was je al lang bezig?

@piri, ik heb ook altijd een hele boel symptomen. Maar geen idee of het hormonen zijn of je hoofd die vanalles wil voelen. Nog een paar dagen wachten tot vrijdag! 

Ja dankjulliewel! Suuuper blij maar heel spannend. Hopelijk gaat het allemaal goed, want het is nog zo pril.
Soms zeggen je symptomen dus wel wat ;)
Loesewies, dit was pas 3e ronde. Dus het is aardig snel gegaan. 
Ik hoop echt suuuper erg dat er deze maand nog vele positieve testen langs mogen komen!! En ik gun het de dames die al langere tijd bezig zijn enorm! 

@lautjeF  wauw fantastisch, gefeliciteerd!! Dat bewijst maar weer dat je het indd vroeg kan voelen met al een streepje! Geniet ervan 

Terug
Bovenaan