NOD November 2020

Hoi dames, ik zit vandaag op 4 DPO en best wat buikkramp. Verder geen symptomen. Hoe zijn jullie symptomen tot aan de NOD? Lijkt mij fijn om dat te lezen van elkaar! 

liefs! 

@Fienon
Bij mij begon op 7 dpo t/m 9 dpo met kramp in baarmoeder, licht in mijn hoofd als ik opstond en rommelende darmen.
9 dpo was ik ineens erg misselijk, 's middags een licht positieve test.
10 dpo af en toe nog iets misselijk, af en toe nog een steekje en verder niets meer. Testje was wel duidelijker dan gisteren middag :)

Hi dames, ik had in het begin een berichtje gepost dat ik graag aanschuif in deze groep. Door drukte tijdje niet gereageerd. NOD nov 8/9 en vandaag stiekem toch een 2v5 test erop gegooid. Positief, licht streepje. Zelfde als dat ik toen bij mijn 1e kindje had gedaan in begin 2019. Ik voelde gewoon teveel gebeuren mn lichaam (menstruatie pijn). In de rug en onderbuik... dat hield 3 dagen aan, vandaar mijn gok op deze vroege test. Hopelijk blijft de kleine ukkepuk goed zitten! ♡ 
Ik ga deze groep proberen bij te houden want zit er helemaal in nu. Voor iedereen die ook zwanger is, gefeliciteerd! Voor degene die zwanger hopen te zijn/raken, fingers crossed!!!! Hopelijk mogen wij allemaal in 2021 veel babytjes verwelkomen :).

@fienon, ik ben elke maand schijnzwanger: buikkrampen, licht in het hoofd, misselijk, pijn in m'n onderrug, zere borsten. Die beginnen elke keer ongeveer 5DPO. 

Hopelijk betekend het deze keer wel iets!

Hoi allemaal,

Ik wil me graag aansluiten. 
Ik ben 29 en mijn man 32. Wij gaan voor ons eerste kindje. Heel gek om zo te schrijven ?haha.
Ik ben 1 oktober gestopt met de pil na deze 13 jaar geslikt te hebben. Gister 3 november voor het eerst echt ongesteld geworden. Blij dat het werkt ?.
Volgens de app Mijn kalender is mijn ovulatie op 17 november en 1 december dan denk ik mijn NOD?
Manlief vind nu al dat ik er te veel mee bezig ben dus nu nog even geen ovulatietesten.
Heel spannend allemaal. 

Iedereen die al zwanger is gefeliciteerd en de rest allemaal heel veel geluk ?. Ik hoop voor jullie dat het snel wel lukt. 

Terug
Bovenaan