NOD November 2020

Gefeliciteerd Peony!! Zoveel positieve testen al, dat geeft moed!Hier nu 11 dpo, ik verwacht mijn menstruatie omdat ik geen andere klachten dan normaal heb maar ik ga het zien:)

Even weer berichtje van mijn kant. 
Heb alles weer terug gelezen..

Aan alle dames met een positieve test gefeliciteerd en geniet ervan!! ☺️
Dames die ongesteld zijn geworden: heel jammer hopelijk krijgen jullie ook snel een positieve test. 
Alle nieuwe dames welkom! Wordt een gezellige grote groep zo.
Hier nog 5 dagen wachten tot mijn NOD maar ook deze maand verwacht ik er niet teveel van. Gewoon mijn gevoel (net als vorige maand?) haha.

@peoni en mumslove, gefeliciteerd! Geniet ervan! 
Hier niet veel nieuws. Menstruatie wordt gelukkig dus hoofdpijn weer weg ?. Lekker rustig weekje deze week en volgende week gaan we er weer tegenaan voor hopelijk een positieve test eind november. 
Welkom voor alle nieuwe dames.
Wat zijn er veel positieve testen tot nu toe, leuk zeg! 

Hallo dames,
Als eerste voor iedereen die zwanger is, gefeliciteerd! ?
Hopelijk is het bij mij deze maand ook raak. Ik ben 30 jaar en wij zijn goed aan het oefenen voor een eerste kindje.
Eind Juni heb ik mijn spiraal laten verwijderen dus zit nu in ronde 5. 12 november is mijn NOD dus fingers crossed.
Je leest overal dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, maar toch doe ik dat haha. 

Fijn om ook jullie verhalen te lezen. 

@gebruiker, ik had ook een spiraal! (hormoonhoudend) Kwam bij jou je cyclus gauw weer op gang?

Schaam je niet: we zijn allemaal obsessief ?

Lief, dankjewel allemaal! Ik duim ook voor iedereen mee! 
@ITVS, dat zegt echt niks.. kan ook zijn dat het bij jou juist tijdens je NOD dagen komt, de een krijgt eerder hormonen als de andere. Echt de hoop niet opgeven hoor! Je moet niet voor niets wachten tot je overtijd bent. Fingers crossed! 

Terug
Bovenaan