NOD November 2020

@loesewies, bij mij kwam mijn cyclus meteen op gang. Naar mijn idee is mijn cyclus wel onregelmatig tussen de 27 en 29 dagen. 
Voor de spiraal voelde ik altijd mijn eisprong en nu is het de eene keer wel en de andere keer niet. 
Vraag me wel af hoe dat kan?
Als het na deze ronde niet is gelukt, ga ik toch maar de ovulatietesten uitproberen haha

[quote quote=10370153]Lief, dankjewel allemaal! Ik duim ook voor iedereen mee! @ITVS, dat zegt echt niks.. kan ook zijn dat het bij jou juist tijdens je NOD dagen komt, de een krijgt eerder hormonen als de andere. Echt de hoop niet opgeven hoor! Je moet niet voor niets wachten tot je overtijd bent. Fingers crossed![/quote]
Probeer hoop te houden, dankje! 

Woow weer twee positieve testen, gefeliciteerd meiden. Zo leuk!
Ik moet nog 4 dagen geduld hebben, maar heb afgelopen week vanaf 5DPO ongeveer een paar dagen heel licht bloedverlies gehad, dus dan kan ik niet zwanger zijn toch? Vanmorgen in de douche wel ineens bizar maagzuur, ging echt over m'n nek. Maarja ik zoek nu overal iets achter. Zou ik normaal ook niet doen...

@eefjepeeefje, dat zou een innesteling geweest kunnen zijn? ?

@ITVS, ik snap je helemaal. Zelf denk ik ook iedere keer dat het 'm niet is en ben ik vóór m'n NOD al verdrietig. 

hier inmiddels met ovulatie testen bezig snap er allen helemaal niks van gister was de lijn donkerder dan vandaag zou mn eisprong al geweest zijn ? zoja heel knap ben pas van zondag pas van mn menstruatie af 
blijf voorlopig nog wel even door testen 
https://www.mupload.nl/img/x952zqapy5mi.jpeg

(Ronde 1, 1e kindje spanning)
Mijn ovulatie zou volgens mijn app (Natural Cycles) morgen pas zijn, maar gister had ik (wat ik denk) al ovulatiepijn. Lichte steken in mijn onderbuik. Vandaag ook een beetje (ik had gelezen dat het bij sommige vrouwen zelfs een paar dagen kan duren rond ovulatie). 
Ik ga er dus vanuit dat ik gister of vandaag al ovuleer? Ik ben half augustus gestopt met de pil. Er zit nogal wat verschil in mij cycles. Dus als ik gister ovulatie had dan zou ik rond 30 dagen zitten. Zou best kunnen dus. 
Maar nu ben ik dus helemaal zenuwachtig. Want dan kan ik dus beginnen met dagen tellen... DIT IS TE SPANNEND!

[quote quote=10370171]hier inmiddels met ovulatie testen bezig snap er allen helemaal niks van gister was de lijn donkerder dan vandaag zou mn eisprong al geweest zijn ? zoja heel knap ben pas van zondag pas van mn menstruatie af blijf voorlopig nog wel even door testen https://www.mupload.nl/img/x952zqapy5mi.jpeg[/quote]
Pfff ik vind het ook lastig... Voor mijn gevoel was gister mijn ovulatie, maar een heel donker streepje (zoals de testlijn) heb ik dan niet gehad? Dat brengt mij aan het twijfelen of ik het wel goed gevoeld heb. Waar luister je dan naar, je gevoel of die testjes?

Terug
Bovenaan