NOD November 2020

Ik ben erover uit. Ik ga morgenvroeg testen ? V.d week flinke buikkramp (duurde niet lang paar min)  Verder geen klachten maar dat had ik bij de eerste zwangerschap ook niet..  ja heb wel een beetje zeur gevoel in me buik.
Ga gewoon testen en zie het wel. ?

Ik heb toch maar net gewoon een early test gedaan en ik weet dat er tussendoor nog van alles kan gebeuren, maar hij is positief?! ?
Vannacht droomde ik dat ik zwanger was en ik loop al de hele dag met een gek gevoel rond, dus ik kon niet meer wachten. We zijn allebei helemaal euforisch, haha.
Morgenochtend gaan we een andere early test doen, daarna wachten tot 9 november voor mijn OND en dan een echte zwangerschapstest.
Ik ben er gewoon van ondersteboven, omdat we ons allebei voor bleven houden "dat er vast nog geen streepje tevoorschijn komt" ?

[quote quote=10370394]@ITVS Ja dat ga ik zeker doen. Morgen nog een laatste keer teunisbloem innemen? Of het hierbij laten?[/quote]
Zou het voor de zekerheid niet doen! 

@melanieee  wauw geweldig gefeliciteerd! Ik ook eerste ronde, 1e kindje, en loop met jou gelijk op 1 dag na; NOD is 10 nov. Wat bijzonder zeg eerste ronde al....ik ga het proberen vol te houden tot zondag om niet te testen haha 

Hoi dames, ik lees al een aantal weken mee, dus nu ook even een berichtje van mijn kant! 

Ik ben 25 jaar, mijn partner 28 en dit was onze eerste ronde. Ik heb geen ovulatie testen gedaan en we hadden zoiets van "we zien het wel". Maar stiekem had ik natuurlijk al flinke hoop dat er een lucky shot bij zou zitten! 

Zondag getest, 4 dagen voor NOD, was negatief. Balen, maar geeft niets. Gisteren was mijn NOD en ik dacht laat ik toch even een testje doen voor de zekerheid. Hij leek negatief dus ik legde hem even weg. Paar minuten later keek ik nogmaals, was er toch écht een tweede streepje bij gekomen! In de avond samen met mijn vriend een clearblue test gedaan en ja hoor: Zwanger 1-2 weken. 

We zijn zo blij, maar ook onwerkelijk! Zo snel al. Ik lig nu al sinds 04:00 wakker, mijn hoofd maakt overuren. Maar heerlijk genieten van het nieuws.? 
Succes lieve dames. Hopelijk hebben jullie allemaal snel een positieve test!❤️

Terug
Bovenaan