NOD November 2020

Hoi Poni,
Ik heb altijd de test 2v5 testen gebruikt. Bij 1e kindje en nu bij 2e. Allebei 4 dagen voor NOD getest en licht streepje, tot na mijn NOD 3x getest om zeker te zijn. Ik heb er hele goede fijne ervaringen mee.

Pony, bij mij werkte de 2v5 al op 9dpo! Maar dat hangt natuurlijk wel af van wanneer de innestelling is en hoe snel je hcg aan maakt :) maar ik heb een goede ervaring! 

@loesewies   wauw wat goed!!! Gefeliciteerd!! 
Voor mij komt het ook steeds dichterbij. As dinsdag m'n NOD, maar wil zondag gaan testen....word er helemaal zenuwachtig van. 
Veel symptomen gehad, gister werd het veel minder en vandaag bijna geen last van. Alleen soms een klein beetje misselijk gevoel. Afwachten maar.. misschien ook maar die 2v5 halen, heb wel sensitest liggen. 

@Poni
Ik zou het gewoon doen hoor! Ik weet dat sommige tegen vroegtesten zijn, maar reken maar dat ik 3 dagen voor NOD al getest heb haha.

@Loesewies wat goed! Gefeliciteerd, 
Ik heb bij m'n eerste 1 dag voor nod getest met k2v5. Vorige maand ook 1 dag voor nod. Toen was kruidvat wel positief en op die van de Action niks te zien. Ik heb bij beide wel daarna ook een digitale clearblue gedaan om het te bevestigen ☺️ helaas is het vorige maand vroeg mis gegaan dus misschien daarom ook niet duidelijk te zien? 

Terug
Bovenaan