NOD November 2020

[quote quote=10370326]@Loesewies wat goed! Gefeliciteerd, Ik heb bij m’n eerste 1 dag voor nod getest met k2v5. Vorige maand ook 1 dag voor nod. Toen was kruidvat wel positief en op die van de Action niks te zien. Ik heb bij beide wel daarna ook een digitale clearblue gedaan om het te bevestigen  helaas is het vorige maand vroeg mis gegaan dus misschien daarom ook niet duidelijk te zien?[/quote]
Aaah wat rot Jackyy. Vroeg misgegaan als in eerst een positieve test en later een negatieve? 

Hoi meiden,

Nog niet actief geweest,maar vorige forum (nod oktober) wel dus ik sluit graag aan. Nu zit ik met het volgende.. ik ben 22 oktober begonnen met een nieuwe cyclus.7 dagen later voelde ik al mijn eisprong maar mijn ovulatietesten waren nog niet binnen dus kan het niet met zekerheid zeggen... ik voel mijn eisprong altijd en komt ook overeen met de testen! Nu vrijdag begonnen met testen en (zie foto) een extra lijntje , maar niet heel donker. Daarna liep het even af..  op zaterdag kreeg ik ineens ongesteldheidskrampen en licht roze/bruin bloedverlies. Was echt maar een klein beetje, zondagavond was het weer over  

Nu lijken de testen weer iets op te lopen..maar vraag me af of ik nu al zo vroeg een innestelingsbloeding kan hebben gehad? De ovulatie test was wel negatief de dagen ervoor/na dus ik kan het even niet plaatsen... kan iemand mij helpen?

Op de foto lijken de streepjes veel lichter dan in het echt overigens. Krijg ze er niet duidelijker op . https://www.mupload.nl/img/fni8vlfbdluo.jpg

Gefeliciteerd voor alle mensen die ondertussen positieve testen hebben gehad! En sterkte voor degene die een nieuwe ronde in gaan.
Eerste ronde voor ons eerste kindje. DPO 10 vandaag en volgens de app ligt mijn NOD op 9 november. 
Ik lijk andere klachten te hebben dan normaal en ook veel eerder, dus het kriebelt heel erg om een early test te doen. Het is niet eens een ramp als die nu negatief is, maar ik wil de eerste keer testen gewoon een keer achter de rug hebben ofzo? Het wachten vind ik best moeilijk en ik ben super nieuwsgierig. Spannend allemaal.

Ik lees altijd mee en af en toe plaats ik eens wat. Mijn nod wist ik nog niet ivm ontpillen  
Bijna dagelijks positieve testen dat geeft goede moed!! 

Ik ben ondertussen aangekomen op cyclusdag 65.. op dag 51 ben ik begonnen met de teunisbloem 2 capsules per dag. Nu heb ik precies 14 dagen later op dag 65 een positieve ovulatietest ? of het moet heeeeeeel erg toevallig zijn, of de teunisbloem doet goed zijn werk. Ik denk het laatste ? gister hele dag erg waterige afscheiding en vanmiddag dikker slijm en zojuist een dikke sliert. Daarom ben ik de test maar weer gaan doen en hij is dus positief! ?
https://www.mupload.nl/img/ulg31b9np.jpeg
Eergisteren al gezellig gemaakt. Vanavond en overmorgen nog maar doen??

mijn nod is dus over 2 weken waarschijnlijk op 19 november. Mag ik aan de lijst worden toegevoegd?

???

@xxNH Wat fijn dat je je eisprong gevonden hebt! Teunisbloem werkt bij mij ook echt geweldig.. kan echt niet zonder want dan zijn mijn cyclussen veel langer!  Komende 2 dagen indd nog even gezellig maken want je bent 24 uur vruchtbaar als het gesprongen is.

Terug
Bovenaan