NOD November 2020

Hele domme vraag misschien, maar ik denk dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong heb gehad. In tegenstelling tot wat mijn app zei (vandaag). Verschuift daarmee ook mijn NOD een paar dagen vooruit?

@Poni: de kruidvat 2v5 was bij mij woensdag negatief. De Sensitest positief (heel licht). En nu 2 dagen later is de Kruidvat 2v5 wel positief. En ik zit 2 dagen voor NOD.
Dus er is nog hoop ;)

[quote quote=10370576]Hele domme vraag misschien, maar ik denk dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong heb gehad. In tegenstelling tot wat mijn app zei (vandaag). Verschuift daarmee ook mijn NOD een paar dagen vooruit?[/quote]
Ik weet niet welke app je gebruikt maar ik kan erin zetten wanneer ik een positieve ovaluatie test heb. Dan past mijn nod automatisch aan.
@fienn gefeliciteerd!!

@MamaSterretje; Ik dacht vandaag mijn NOD te hebben maar omdat mijn ovulatie 4 dagen later was dan verwacht, denk ik ook dat mijn NOD zal verschuiven. Heb wel ongesteldheidskrampjes vandaag.. maar niet ongesteld. Dus nog even spannend komende dagen! 

[quote quote=10370590] Ik weet niet welke app je gebruikt maar ik kan erin zetten wanneer ik een positieve ovaluatie test heb. Dan past mijn nod automatisch aan. @fienn gefeliciteerd!![/quote]
Natural Cycles. Het ding is dat ik nog geen heel donker streepje heb gehad op een ovulatietest. Misschien test ik op het verkeerde moment van de dag of drink ik toch teveel. 
Maar ik voelde woensdag mijn eisprong (denk ik) en mijn temperatuur was die ochtend ook hoger dan andere dagen. 

Wow ik keek even op de eerste pagina naar het lijstje maar wat super om te zien dat er al zoveel positief hebben getest ?no
Ik hoop dat het voor ons ook raak is. Ik zou eigenlijk gister de echo hebben gehad. Dan denk je het wel een plekje te heben geven maar als ik er aan denk dan voel het toch echt wel verdrietig.
Dinsdag avond al een positieve ovulatie test en woensdagochrend was de steep nog donkerder dan de controle streep. Gister middag was hij al een heel stuk minder dus nu maar afwachten ☺️ geen idee wanneer mn eisprong is geweest maar we houden de 18de aan als nod.
@piri Ik gebruik trouwens de menstruatiekalnder app. Hier kan ik ook mijn ovulatie in aangeven. 

Terug
Bovenaan