NOD November 2020

@Dori Anne Heb ik ook weleens gehad maar word dan wel precies 2 weken later ongesteld dus verwachtte eisprong klopte. Zou gewoon die datum aanhouden met in je achterhoofd dat het iets langer kan duren. 
@piri Ik gebruik Clue. Je kan ook eigen tags toevoegen, ik vind hem erg handig

[quote quote=10370613]
Wow ik keek even op de eerste pagina naar het lijstje maar wat super om te zien dat er al zoveel positief hebben getest ?no Ik hoop dat het voor ons ook raak is. Ik zou eigenlijk gister de echo hebben gehad. Dan denk je het wel een plekje te heben geven maar als ik er aan denk dan voel het toch echt wel verdrietig. Dinsdag avond al een positieve ovulatie test en woensdagochrend was de steep nog donkerder dan de controle streep. Gister middag was hij al een heel stuk minder dus nu maar afwachten ☺️ geen idee wanneer mn eisprong is geweest maar we houden de 18de aan als nod. @piri Ik gebruik trouwens de menstruatiekalnder app. Hier kan ik ook mijn ovulatie in aangeven. [/quote]
---
Blijft heftig, kan ik me voorstellen. Hoop dat je deze ronde weer een mooie test in handen hebt! 

@Fiennn gefeliciteerd!
@poni balen maar wie weet wordt je alsnog verrast maandag, ik duim voor je!
@Piri blijft nog even spannend dus.. Hopelijk ook snel voor jou goed nieuws! 

@Jackyy en ITVS dankjewel! Ik ga is kijken welke voor mij werkt. Alles is beter dan die ik nu heb haha. 

@MamavanlenN; Ja het blifjt echt heel spannend, hoop zo dat het deze maand raak is. Wel super fijn dat iedereen zo mee leeft met elkaar. Dat helpt echt!

Gefeliciteerd Fienn! Fantastisch zeg 2e ronde ook.
Kalender en Flo vind ik de fijnste apps!  Ik zit nu als het goed is 4 dagen voor de NOD, ik denk dat ik morgenochtend maar ga testen als ik nog niet ongesteld ben...zo spannend, heb wel een beetje menstruatie achtig gevoel pff (1e ronde) 

Oke ik wordt even gek in mn hoofd. Ik doe net een test omdat ik gewoon echt een gevoel heb en ik zie dus een mega licht streepje. Het is echt licht maar ik zie wel echt een streepje. Ik zit (naar verwachting) 4 dagen voor NOD. Zou het kunnen? 

Terug
Bovenaan