NOD November 2020

Ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen maar heb meteen een clear blue gedaan en er staat gewoon zwanger 1-2 weken!! Ik kan het nog even niet geloven

[quote quote=10370698]Ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen maar heb meteen een clear blue gedaan en er staat gewoon zwanger 1-2 weken!! Ik kan het nog even niet geloven[/quote]
Wow gefeliciteerd!!!!

[quote quote=10370698]Ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen maar heb meteen een clear blue gedaan en er staat gewoon zwanger 1-2 weken!! Ik kan het nog even niet geloven[/quote]
Jaaaa gefeliciteerd!!

@Mumslove; een early test en daarom voor de zekerheid nog die van clear blue gedaan. Daar staat het gewoon duidelijk op. Maar vind het wel heel spannend nu
@Dori Anne en Poni: dankjewel!!

@piri, wauw gefeliciteerd. Via mupload kan je een foto downloaden.  zit zo te twijfelen of ik nu ook zou testen. Of morgen ochtend. Nog geen menstruatie te bekennen. Opgeblazen gevoel, vlagen misselijk, lage pijn in onder rug.
nientje  

@dream, wat jammer! Hopelijk volgende ronde ?

@piri, gefeliciteerd! Spannend hè? Morgen zou ik ongesteld moeten worden, en ik kan nog helemaal niet geloven dat ik zwanger ben (en dus niet ongesteld ga worden)

Terug
Bovenaan