NOD November 2020

Hier ook nog niet getest. 10 nov NOD en op de 5e (8 DPO) met mn stomme hoofd al een action early gedaan, helemaal wit natuurlijk. Wacht nu maar af tot dinsdag? 

Nog 6 dagen tot NOD en ik ben een vroege tester ? dinsdag mag ik van mezelf dus beginnen met testen! Ben wel met vlagen misselijk en vooral als ik m'n mondkapje op moet, dus steek t voorlopig daar maar even op. Verder niks van verschijnselen die op een zwangerschap zou duiden maar hou mezelf voor dat t toch ook wel heel vroeg is om iets te voelen ???

[quote quote=10371164]ITVS jou NOD was gisteren al toch?[/quote]
Klopt.. gister was mn test negatief. Normaal heb ik 1 dag voor nod al 'spotting' zoals ik dat in een App aangeef. Kan even niet op het Nederlandse woord komen. Dus had al 2 dagen een bloeding verwacht. 

Lieve dames, maandag 26 oktober had ik een positie ovulatietest. Ik ga er dan altijd vanuit dat ik er twee dagen bij op moet tellen en dan twee weken. Dat ik nu 11 november mijn NOD heb. Ik heb sinds gisteren opgezwollen borsten en op avond gevoel ballonnetje in mijn buik, beetje opgeblazen gevoel. Maar mijn lichaam houdt mij wel vaker voor de gek. En hé wilt het zo graag hé. Ik heb vanochtend early test gedaan van de action......omo wit. Is het nog wel mogelijk? Of moet ik bij neerleggen dat het weer niet is gelukt. Testen jullie ook al vroeger? 

[quote quote=10371198]Zolang jullie nog niet ongesteld zijn blijft er nog hoop er zijn dames die pas 1 week na nod positief testen?[/quote]
Lees het vaker inderdaad. Ik heb ook ovaluatie testen gebruikt dus weet zeker dat mijn eisprong niet later was.
Heb normaal ontzettende buikpijn maar heb dat ook nog niet gehad. Alleen lage rugpijn en duizelig als ik opsta

Hi Allemaal!
Wij gaan proberen voor ons eerste kindje! Ik heb meestal een cyclus van rond de 30 dagen. Nou dacht ik om iets meer inzicht te krijgen wanneer mijn eisprong zou zijn, ga ik ovulatietesten proberen. Nou heeft het me alleen maar meer verwaring gebracht haha. Ik las in de bijsluiter bij een cyclus van 30 dagen dat je kon starten op cyclusdag 13. Nou startte ik toevallig een dagje eerder en zag ik al best een dikke streep! Vandaag de 2e test gedaan en was het streepje al minder. Heb ik nu al mijn ovulatie gehad, of toch nog even door testen? Zijn er meer dames die al zo'n vroege eisprong hebben? Nod verwacht ik pas 26-11 dus dan ongeveer een LF van 18 dagen? 
Zo fijn dat ik het op het forum even van mij af kan schrijven! 

Terug
Bovenaan