NOD November 2020

Ik heb vanochtend getest met een early van de action. Geen tweede streep te bekennen helaas. Woensdag verwacht ik ongesteld te worden ?.

Waarschijnlijk dus op naar ronde 5.

@Nientje wat goed, jij ook!! Gefeliciteerd ?
@Mamasterretje lief dat je het vraagt. Nouuu ik kon me gisteren ook niet inhouden (stom) en Kruidvat 2v5 test gedaan. Was negatief. Heb nu beetje opgeblazen gevoel, grotere borsten en puistjes, dus vrees dat de menstruatie eraan zit te komen :( Ik had gedroomd dat ik zwanger was en heb echt een uur babykleertjes gekeken in de winkel. Zoiets heb ik nog nooit gedaan en moest bijna huilen van ontroering. Het lijkt me zoiets moois, een kleintje hebben. Nja die  emo-buien komen vast ook door de hormonen van menstruatie ? hoe is het met jou? 

@thebigdream
Het wachten... Zo moeilijk! Ik verwacht 18e ongeveer NOD. Was aanvankelijk 20e, maar ik weet bijna zeker dat ik 4 november mijn eisprong heb gevoeld. 
Maar nu ben ik helemaal onzeker. Heb ik wel echt mijn eisprong gehad toen en hebben we het vaak genoeg gedaan toen etc.. Ik mag van mijzelf op zijn vroegst zondag/maandag testen.
Hoe doen jullie dat wachten? 

@Dexxie het kan nog allemaal! Je bent heel vroeg. Wie weet een late innesteling gehad...
Ik had vrijdag een hele lichte kruidvat 2v5 test. En vanochtend was het echt een knaller. Zo zie je maar hoe snel HCG in 2 a 3 dagen kan oplopen. 

Thanks!?
Hopelijk doet deze link het. Loopt op van 6 november naar 8 november (NOD) en vanochtend 9 november (dus dag na NOD)
lzzmz5pk3m.jpg

Terug
Bovenaan