NOD November 2020

@nientje wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! 
Welkom aan alle dames die ik nog niet welkom heb geheten ?. Hopelijk wordt het voor jullie een hele mooie maand! 
En dat is voor veel dames al geworden, wat veel positieve testen! ?. 
Ik heb geluk dat ik met mij relatief korte cyclus van 26 dagen deze maand nog een kans heb. Mijn eisprong verwacht ik a.s. donderdag. Dus we gaan weer een gezellige week tegemoet ?. 
Hoe gaat het met de dames die aan het wachten zijn? Houden jullie het nog vol? Ik duim voor jullie! 

Morgen mijn NOD. Tot nu toe nog geen menstruatie te bekennen. 
Afgelopen vrijdag een test gedaan. Deze was helaas wit. 
Ik wacht morgen af en anders Dinsdag weer testen 

@MamaSterretje bedankt voor het meedenken! Als mijn Nod 22-11 is zou het betekenen dat ik een cyclus heb van 27 dagen, maar ik heb eigenlijk nooit een kortere dan 30? daarom zo verbaasd over deze dikke streep! (Ik was gelijk bang dat het abnormaal is om zo vroeg in de cyclus al een ovulatie te hebben) Naja je weet maar nooit, afwachten maar en anders volgende cyclus wat eerder beginnen met testen! 

Ik heb gisteren een early van cb gedaan. Omo wit. 
Maar 12 nov pas mijn NOD. Ik kon me niet meer inhouden om al te testen  Achteraf denk ik veels te vroeg geweest. Ik wacht af tot 12 nov. Als ik niet ongesteld ben dan ga ik pas weer testen. 

Succes dames met de 3ling. Lijkt mij sowieso heftig. Een 2ling lijkt mij wel zwaar maar ook wel gaaf. Ik heb er nu 1 rondlopen dus een tweeling kan nog wel

Terug
Bovenaan