NOD november 2022

Haii, ik dacht het word tijd voor het topic van November haha! Kijken of we de 43 pagina's kunnen overtreffen met hopelijk uiteindelijk veel positief nieuws!

Ik ben dus alweer volop bezig met de ovulatietesten.. En toch ook weer lichtelijk in de war. Zit vandaag op cyclusdag 14 en met de lengte van mijn vorige cyclussen zou ik (bijna) rond mijn ovulatie moeten zitten, maar van een streepje een paar dagen terug nu weer naar hele lichte, zo goed als witte testen.. Zucht. Gaan we weeeeer! Maar hopelijk toch nog binnen paar dagen echt positief! Wellicht dat mijn cyclus toch weer iets langer is wat hij altijd was (tussen 30-35 dagen).

Iedereen weer heel veel succes deze ronde!
 
Ik meld me graag aan! 
31, pcos, aan het proberen voor een eerste kindje nadat de vorige poging 17 sept een miskraam is geworden. Laatste "natuurlijke ronde" voordat we met medicatie gaan proberen mijn cyclus korter te krijgen. Extra gespannen dus deze keer. Ik had afgelopen woensdag een positieve ovulatietest (op dag 33..), dus testdag is 4 nov ongeveer. Aan de ene kant de dagen aan het aftellen, aan de andere kant proberen er niet aan te denken... ? 
 
@pandalover, wat balen dat die testen niet gewoon oplopen.. Zo frustrerend dat je lichaam gewoon doet waar het zelf zin in heeft.. 
 
Pandalover , test je elke dag hetzelfde moment? Want miss heb je de ene keer net iets meer gedronken dan de andere.. ik heb altijd 2 lichte lijntjes en dan opeens een donkere zoals je toen ook zag. Maar bij jou is het echt wisselend. Ik test elke ochtend om 10 uur. En dan heb ik om 8 uur 1 bakje koffie gedronken en tot dan niks meer. 
Ik ga morgen beginnen met de testen zit dan op cd11 
spannend weer !!
 
Nvlinder, super spannend ook voor jou ! Ga duimen 
 
Spannend NVlinder!! Ik hoop met je mee!
Minimin: ik drink 3 liter per dag dus het is voor mij al een hele opgave haha. Ik drink nu voor het laatst met avondeten tussen 18 en 18.30u. En ben dan net ervoor naar de wc geweest. Daarna drink ik niks meer en dan test ik half 9/9u. Elke dag dus dezelfde tijd..
Ik mag toch niet hopen dat de test op cd9 positief is. Maar ja vorige maand dus wel met dat streepje bleek achteraf... Pfff... Misschien kan ik het toch maar beter helemaal loslaten, stomme testen! 
 
Waarom doe je het niet in de ochtend? Dat is denk ik voor jou handiger aangezien je zoveel drinkt.. snap je wel hoor het is ook lastig !
 
Haha omdat ik dus 's ochtends meteen al heel veel drink! En op zich zou het dan nog kunnen dat ik rond 10u test, en pas daarna drink, alleen ga ik niet op mijn werk testen... Dus daarom dacht ik dan maar beter 's avonds.. Pfff gedoe he 
 
@pandalover pfffff ik voel met je mee. Ben het hier ook helemaal kwijt. 
In aug vroege miskraam gehad, vorige maand opeens cyclus 31 dagen. App houdt deze maand 31 dagen aan, dan zou pas volgende week zaterdag eindsprong hebben! Vrijdag op cd10 ook al begonnen met ov testen, heeeel licht streepje al. Dacht zal wel op lopen, zaterdag was hij best donker al! Wel seks gehad maar staand. ??‍♀️ Ging nu ook pas van as dinsdag uit ongeveer dus dacht gaan vanaf vandaag tm woensdag klussen ? vandaag zijn de streepjes alweer lichter.
 
Ik hoop stiekem! dat mijn eisprong echt pas van de week is maar ja... ben er echt hee veel mee bezig. Hoop zo dat het raak is! Nod zal ergens rond 9 nov zijn, geen idee meer ?
 
Terug
Bovenaan