NOD november 2022

Hej SLG had de testen wel eerder gebruikt maar was te vroeg begonnen en toen waren ze op. Heb toen geen dikke streep gehad en mijn eisprong gemist uiteindelijk. Dus nu probeer ik wat beter te timen met starten. Heb geen zin om tig testen te kopen nml.. 
Ik had vorige maand sensitest. Dat werkte uiteindelijk bij mij wel maar dat gedoe met in een potje plassen. Nu maar even midstream proberen weer. Jij ook succes!
 
Hoi, ik doe ook graag mee. Ik zit al in wat andere topics. Heel kort:
Wij zijn sinds anderhalf jaar bezig voor onze eerste. Sinds maart bij de kliniek in een traject, begonnen met letrozol (tabletten) om een eisprong bij mij op te wekken. Dit is onze laatste ronde met de tabletten omdat het niet altijd goed ging. De volgende keer starten we met hormoon injecties. Ik was vanmorgen bij de kliniek en ze zagen een eitje zitten van 17mm. Ik denk dat deze ongeveer donderdag of vrijdag zal springen dus we gaan aan het werk :). Ik ga wel ovulatie testen doen, ik denk vanaf vanavond en moet vrijdag terugkomen voor een echo om te kijken of het gesprongen is.
Veel succes allemaal deze ronde!
 
Hoi allemaal. Ik kletst ook graag een mee. Wij gaan ronde 9 in voor ons 3e kindje. Ik denk dat ik begin volgende week mijn ovulatie heb, deze week start ik weer een keer met ovulatie testen. 
 
Hee dames! Ik klets ook graag mee. Dit is onze 2e ronde voor een 2e kindje. Ik heb afgelopen zaterdag een positieve ovulatietest gehad dus dan zou m'n NOD 6 november zijn! 
 
Wat vreselijk die miskramen zeg :-( sterkte!

@noenoe nee dat snap ik! Die ovulatietesten telkens zijn ook een dure grap. En inderdaad midstream is veel handiger vind ik ook. Voordeel van clearblue vind ik ook wel dat die 's ochtends kunnen anders ben je er echt telkens mee bezig, niet teveel drinken en op ongeveer een gelijk tijdstip zo vermoeiend haha. 
Proberen jullie ook weleens een maand zonder testen of voornamelijk met? 


@zonnestraaltje wij zitten dan redelijk dicht bij elkaar, nu op het wachtbankje! 


 
 
Ik ben echt zo jaloers op jullie mooie, korte cyclussen... hier dag 38 vandaag en  pas (vermoedelijk) afgelopen woensdag een eisprong gehad. Ik kom dus ergens op de 45/50 dagen uit. (Reden is bekend hoor, ronde hierna zal ook met medicatie gaan zijn.)
@kaat en noenoe, hebben jullie ook zoveel pijn gehad van jullie miskraam? Die van mij begon 's nachts en ik heb echt een hele nacht huilend van de pijn op de wc gezeten.. 
 
Meld mij ook maar eens aan voor het eerst.
Nu ronde 7 voor ons eerste kindje. Ditmaal voor het eerst gebruik gemaakt van sensitest ovulatie testen. Duidelijk afgelopen zaterdag een positieve test. 
Weet niet of ik er blij mee moet zijn. Mijn cyclus is vrij stabiel 28-31 dagen en door de test blijkt nu dat we afgelopen maanden kwa timing al best wel goed zaten.
Al lijkt mij die onduidelijke testen van jullie ook vermoeiend.
Nod op 6 november... We wachten maar weer af.?
 
 
 
Terug
Bovenaan