NOD november 2022

Wat fijn en leuk om iedereens verhalen te lezen. Ik praat ook graag mee. Voor ons een eerste zwangerschap. Sinds begin van het jaar is mijn spiraal eruit maar door wat persoonlijke omstandigheden heeft het  allemaal even op een laag Pietje gestaan. Gisteren positieve ovulatietest. Gebruik die van clearblue nu omdat die van sensitest zo onduidelijk zijn echt om gek van te worden idd. Heel veel succes voor iedereen deze ronde. 
 
Tmaam, hopelijk gaat het gewoon lukken! Ze zeggen altijd niet teveel mee bezig zijn Maarja dat is toch onmogelijk.. 
 
pandalover, ja snap op werk dat het onhandig is maar denk echt ochtend wel het beste voor jou aangezien je zoveel drinkt! 


slg, Super spannend succes !
 
Goedemorgen allemaal,
 
ik meld me ook graag aan :) ik ben 28 jaar en wij gaan voor ons 4e kindje. Mijn NOD zou rond 6 november moeten liggen. 


Ik duim voor iedereen!
 
Hallo allemaal. Ik doe ook mee. Ik zou rond 1 november mijn eisprong moeten hebben. Heb Kruidvat testen in huis gehaald. Begin donderdag met teste  denk ik. Kijken of er wat gebeurt. Succes iedereen!!
 
Leuk gebruiker, veel succes.
@noenoe jij ook veel succes, heb je de testen van Kruidvat eerder gebruikt en ben je daar tevreden over? Hopelijk heb ik ze niet meer nodig maar anders zou ik die ook kunnen overwegen. Die van clearblue zijn erg duur maar wel lekker duidelijk ook wel fijn, dan wordt het klussen ook niet teveel een 'moetje'
 
Hi allll,
Daar ben ik weer! 
Ik praat ook weer gezellig mee met dit forum. Was even afwezig nadat ik mijn positieve zwangerschapstest met jullie deelde.
Heb helaas een VM gehad bij 6 weken (13 oktober). Wat een ellende..... dat gun je echt niemand. Inmiddels is het bloedverlies gestopt, wel nog wat oud bloed, maar volgens de VK en echoscopist groen licht om weer te proberen. Ze zagen op de echo ook dat mijn eisprong er tussen nu en 7 dagen aan zat te komen. Dus.... we gaan er weer voor! Ik heb dus geen idee nu wanneer mijn NOD is, maar meelezen en praten vind ik altijd heel fijn! :) 
Succes weer iedereen! 
 
Hej Kaat. Zelfde hier. VK bij 5 weken. Rond de 17e. Hier zag ze ook al beweging in eileider. Ik gok over een week een sprong. We gaan er weer voor! 
 
Terug
Bovenaan