NOD november 2022

@stabij nee dit is niet mijn eerste ronde. Sept gestopt met pil (nog onregelmatige lange cyclus) vorige ronde teste ik postief, alleen week later toch bloeding (dus of vals postieve testen of de zwangerschap heeft zich niet doorgezet) 
Oeh spannend hè, hopelijk is de test idd te vroeg en word hij nog postief! Idd afleiding blijven zoeken haha. Heel veel succes! 
 
 
 
Vanmorgen weer een test gedaan. Deze was ook negatief. Nog geen tekenen van een ongesteldheid die eraan zit te komen, dus we wachten nog even een paar dagen af?
Mijn cyclus is niet altijd even lang, dus het kan ook zijn dat donderdag mijn NOD is. Dus ik denk dat ik donderdag nog maar eens een testje doe als ik nog niet ongesteld ben. 


@liefheerbeestje heb jij al getest? 
 
@stabij idd gewoon blijven testen. Hopelijk verandert de test nog.
ik heb vrijdag getest, deze was negatief. Gister avond toch maar weer getest en deze was ligt positief. Vanochtend ook weer. Dit was de vorige cyclus ook zo en toen helaas toch ongesteld geworden. Het voelt ook echt alsof ik ongesteld wordt. Ik ben dus best in de war hierover, maar ik kan ook niks anders dan afwachten en eind deze week nog een test te doen. 
 
Mijn NOD was gister. Heb vanochtend getest en negatief. Heb sinds gister ook menstruatiekrampen, dus denk dat deze maand voor mij niet is gelukt.
 
Terug
Bovenaan