NOD november 2022

@Kaat: ik heb dit helaas elke maand en bloeding blijft tot mn nod, dan word ik ongesteld. Denk progesteron aan de lage kant. Over 2 weken belafspraak met gyneacoloog en had in een ander topic van mij tips gekregen! 
 
Ik ben vandaag 4dpo en had vandaag ineens super rare afscheiding. Heel dik en wit/gelig. Nu flinke buikpijn met steken. 
ik dacht; ik ga er deze ronde niet zoveel mee bezig zijn, maar mijn lichaam denkt daar duidelijk anders over! ? iemand die dit soort klachten herkend?
 
@Nvlinder, ik heb dat mijn vorige cyclus ook gehad. Was bij mij helaas geen teken, maar het kan goed zijn en natuurlijk kan het een eerste teken zijn. Hoe voel jij je verder? 
 
Ik sluit nog even aan bij deze groep. Al weet ik niet zeker of ik deze maand nog mijn NOD heb. Vorige maand een miskraam gehad bij 12 weken. Ik heb een vermoeden dat ik ca 1.5 week geleden mijn ovulatie had, die periode ook wel seks gehad met mijn partner. Maar blijft gokken natuurlijk. Als mijn lichaam mijn cyclus weer op zou pakken als voor de zwangerschap, dan zou ik aankomend weekend mijn NOD hebben. Ik kan me altijd goed beheersen met testen tot ik een aantal dagen overtijd ben. Mocht er dit weekend niets gebeuren dan is er misschien hoop.
 
Aaaahhh neee Junidochter!!!! Ik weet nog dat wij in een eerder topic ook samen zaten en jij toen die knaltest had. Wat ontzettend kut dat het gewoon met 12 weken mis gegaan is!! Dat lijkt me echt ontzettend heftig ? hopelijk pakt je lichaam snel de cyclus weer op.. 
 
Hey, wat vervelend dat het de vorige keer is misgegaan @Junidochter! 


Ik heb ook aankomend weekend mijn NOD, maar ik probeer een paar dagen te wachten met testen. Mijn cyclus is niet altijd even lang, dus soms kan het 2 dagen langer zijn. 


Wanneer heeft de rest z'n NOD, of hebben de meesten hem al gehad? En hebben jullie ook iets van kwaaltjes voor de NOD? Ik ben zelf sinds vandaag met vlagen niet zo fit en ik ben heel moe. Maar ik wil ook nog niet echt hopen, om teleurstelling te voorkomen?
 
@ Pandalover: dat klopt, jou 'naam' herinner ik me nog. Ja heel kut dat het met 12 weken nog mis is gegaan. Het was (en is nog steeds) een heftige tijd. Ik hoop dat het ons snel weer gegund is, al zal een nieuwe zwangerschap ook vreselijk spannend worden denk ik.
 
@junidochter wat ontzettend verdrietig! Ik heb zelf 2 rondes geleden ook een miskraam gehad, maar wel veel vroeger dan jij en dat was al heftig. 


mijn nod is volgende week dinsdag. Dus nog 7 dagen in spanning! 
 
Terug
Bovenaan