NOD november 2022

Hoi allemaal,
ik ben sinds april dit jaar gestopt met mijn prikpil en ik heb nu 2x een normale cyclus gehad van 28 dagen. Nu was mijn laatste menstruatie gestart op 25 oktober en heb ik doormiddel van een ovulatietest meerdere dagen een positieve test hiervoor gehad. Nu heb ik sinds vandaag mijn eerste NOD en ik heb al enkele dagen wat klachten. Voornamelijk lage buikpijn en pijn met uitrekken en pijn in de onderrug. Ik merk ook dat ik wat sneller moe ben. Ik heb wel getest maar deze bleek negatief. Zal de cyclus nu toch weer door de war zijn geraakt ondanks het eigenlijk goed bleek te gaan? Iemand die ook deze ervaring heeft? Of moet ik nog langer wachten met testen?
 
@gebruiker10407372  allereerst welkom! Als je echt op 25 oktober je eisprong zou hebben gehad, zou je ondertussen niet meer negatief kunnen testen indien zwanger lijkt me. Dat is wel wel erg lang na de nod (niet-ongesteldheids-dag). 
Weet je zeker dat de eisprong toen was? Had je toen een tweede streepje op de ovulatietest of was de teststreep ook echt net zo donker als de controlestreep? Het kan vanalles zijn heb ik de laatste maanden gemerkt, spannende tijd voor je!
 
Hoihoi, 
 
Dit is de eerste keer dat ik mee mee schrijf op een forum. Mijn ovulatie is rond 15/16 nov geweest en verwacht eind nov/begin dec me menstruatie. 


Pff soms is het allemaal zo spannend hè. Hoe staat het er bij jullie voor? En hoe gaan jullie met de spanningen om? (Of maak ik mij soms wat te druk haha) 
 
 
 
 
@nvlinder bedankt voor de fijne ontvangst. 


Ik denk dat je mij verkeerd heb begrepen ? ik heb mijn laatste menstruatie gehad van 25 oktober tot 30 oktober. En toen heb ik de ovulatietest gedaan op 7/8 november. En ik ben eigenlijk vanaf mijn cyclus vandaag 2 dagen overtijd. Wellicht dat ik nog ongesteld kan worden?? 


ik hoop dat het voor nu duidelijk is ?.
 
Aaah sorry @gebruiker, dan had ik je inderdaad verkeerd begrepen! Ik zou gewoon een test doen. In principe kan dat vanaf de dag dat je je menstruatie verwacht sowieso, dus gewoon proberen? 


ik heb net telefoontje van de arts gehad en mijn progesteron was goed. Prima eisprong gehad dus wachten nu wachten tot mijn nod dinsdag. Ze gaf aan beste te wachten met testen tot dinsdag, dus misschien maar gewoon doen. Ik vind vooral morgen spannend, omdat dat de dag was dat ik vorige maand ongesteld werd (10dpo). 
Als het deze maand niet raak is, mag/moet ik volgende maand zelfstandig aan de gang met de medicatie en krijgen we geen follow up meer met het ziekenhuis. Dat vind ik dan ook wel weer spannend... want wie zegt dat die letrozol ook de volgende keer weer werkt? ? maar goed. Nu nog even afwachten en hoooopen dat er geen menstruatie komt. ?? 
ik droomde trouwens vannacht wel dat ik een positieve test had... ?
 
@liefheerbeestje spannend! Is dit je eerste ronde?
Ik kan ook niet zo goed met de spanning omgaan? ik heb zondag mijn NOD, maar ik kan eigenlijk niet wachten met testen. Ik wil morgen eigenlijk wel testen, ook omdat ik wat klachten heb die kunnen horen bij een zwangerschap. Dusse ik kan niet zo goed met de spanning omgaan? ik probeer mijzelf een beetje af te leiden door bezig te blijven om te voorkomen dat ik heel veel ga nadenken. 
 
Ik had vandaag op 12DPO een hagelwitte test. Maar ik zag later pas dat ik een gewone test had gedaan en geen early. Volgens de verpakking pas resultaat vanaf de dag dat je menstruatie moet beginnen, dus ik was 2/3 dagen te vroeg. 
@Nvlinder hopen dat de test over een paar dagen positief is! 
 
Terug
Bovenaan