NOD November 2023

Heel weinig, alleen bij het afvegen zag ik het pas. Ik heb het alleen 1 keer vanmorgen gehad, nu is het weer normaal. Op een beetje buikkrampjes na voel ik verder ook niks. Woensdag inderdaad maar even afwachten
 
Heel weinig, alleen bij het afvegen zag ik het pas. Ik heb het alleen 1 keer vanmorgen gehad, nu is het weer normaal. Op een beetje buikkrampjes na voel ik verder ook niks. Woensdag inderdaad maar even afwachten
Lastig he dat alle klachten/symptomen die je kunt krijgen bij zwangerschap ook bij menstruatie kunnen passen.. hopelijk zet het niet door en weet je woensdag meer!
 
Hoi hoi, mijn NOD is de 26e of 27e deze maand. Ik heb op de 26e een test gedaan (negatief) en vandaag weer op de 28e (ook negatief). Ben nog niet ongesteld. Het waren beide early tests dus ik denk dat ik vandaag of morgen wel ongesteld zal worden helaas :(
 
Heel weinig, alleen bij het afvegen zag ik het pas. Ik heb het alleen 1 keer vanmorgen gehad, nu is het weer normaal. Op een beetje buikkrampjes na voel ik verder ook niks. Woensdag inderdaad maar even afwachten
Kan spotting zijn, ik heb daar vaker last van maar bij mij is het dan meestal helderrood of roze.
Bij de zwangerschap van mijn eerste had ik een innestelingsbloeding die de 2e dag ook duidelijk bruin was.
Het blijft een soort van mindfuck dat bepaalde verschijnselen van alles kunnen betekenen. De enige oplossing is geduld en een positieve test.
(pffff....)
 
Helaas ongesteld geworden drie dagen na mijn NOD :( cyclus was nu 26 ipv 23 dagen zoals de maanden ervoor. Even flink gebaald… maar op naar de volgende. Met een NOD tijdens kerst. Ik meld me weer in het nieuwe topic!
 
Terug
Bovenaan