NOD November 2023

Hoi dames, vandaag is mijn nod, dus vanmorgen direct getest en die was positief. Daarna nog eentje gedaan en ook die was positief!! Nog heel gek om te zeggen, maar ik ben zwanger =)
Heel veel succes en liefs aan jullie!
Wauw super! Gefeliciteerd!!
 
Yep menstruatie is doorgezet... Dat houdt in dat mijn cyclus nu weer 39 dagen geduurd heeft. En dat ik pas cyclus dag 25 ongeveer eisprong heb gehad... En alleen die week ervoor seksueel actief geweest
 
Hey dames, ik heb deze ronde niet heel veel van mij laten horen, behoorlijk druk geweest dus ik had geen tijd om aan het forum te denken
Ik zit nu op cyclusdag 30 van de 34 en ik heb bruin bloedverlies. Heeft 1 van jullie dat wel eens gehad? Weten jullie wat dat betekent? Groetjes!
 
Hey dames, ik heb deze ronde niet heel veel van mij laten horen, behoorlijk druk geweest dus ik had geen tijd om aan het forum te denken
Ik zit nu op cyclusdag 30 van de 34 en ik heb bruin bloedverlies. Heeft 1 van jullie dat wel eens gehad? Weten jullie wat dat betekent? Groetjes!
Hoeveel bruin bloedverlies? Het zou een startende ongesteldheid kunnen zijn.. maar het zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar dan is het meestal niet zo veel.

Over 4 dagen weet je waarschijnlijk meer! Spannend!
 
Terug
Bovenaan