Met huismerk Kruidvat, geen extra vroege ofzo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Spannend!! Ik hoop dat die nog veranderd in positief!Gisteren ochtend getest, wel pas om 11uurvin de ochtend dus niet met de eerste urine die was gisteren negatief.
Nu nog steeds niet ongesteld. Maar ook nog niet echt klachten... Pff is nu dag 36 van de cyclus, laatste maanden was het steeds 33/34dagen. En langste cyclus 39.. dus ik wacht nog opnieuw even af
Ah wat fijn zeg! Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschapHoi dames, vandaag is mijn nod, dus vanmorgen direct getest en die was positief. Daarna nog eentje gedaan en ook die was positief!! Nog heel gek om te zeggen, maar ik ben zwanger =)
Heel veel succes en liefs aan jullie!
Super leuk!!! Gefeliciteerd!!Hoi dames, vandaag is mijn nod, dus vanmorgen direct getest en die was positief. Daarna nog eentje gedaan en ook die was positief!! Nog heel gek om te zeggen, maar ik ben zwanger =)
Gefeliciteerd!!Hoi dames, vandaag is mijn nod, dus vanmorgen direct getest en die was positief. Daarna nog eentje gedaan en ook die was positief!! Nog heel gek om te zeggen, maar ik ben zwanger =)
Wat super fijn!! Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!Hoi dames, vandaag is mijn nod, dus vanmorgen direct getest en die was positief. Daarna nog eentje gedaan en ook die was positief!! Nog heel gek om te zeggen, maar ik ben zwanger =)