Nod november

Hi Juliatje,
Ik zie dat je inmiddels al hebt getest! Heb je nu nog steeds dezelfde symptomen? Nog even paar dagen volhouden dan weet je het pas echt zeker.. 
Hoop natuurlijk dat hij alsnog positief wordt! 


Ik heb op dit moment ook rommelende darmen en steekjes onderin mijn buik en nog steeds pijnlijke borsten.. maar dit had ik vorige ronde ook allemaal dus ik verwacht maar niet teveel.. 
 
@mamalovestheirboys spannend!!! Hopelijk ook een posi test voor jou. Heb jij al symptomen die anders dan anders zijn?
 
[quote quote=10502163]@mamalovestheirboys spannend!!! Hopelijk ook een posi test voor jou. Heb jij al symptomen die anders dan anders zijn?[/quote]

Ja heb sinds vorige week wat krampen maar denk dat ik toen mijn echte ovulatie voelde. Me borsten zijn beetje gevoelig maar dat had ik bij eerste 2 niet maar goed ook beetje opgeblazen en soms zwaar gevoel. Denk dat het deze maand niet raak is maar nog ff afwachten.

Is ook pas 1e maand na stoppen pil en na de normale bloeding van de stopweek zeg maar. Maar goed bij de 2e was het de 1e maand ook raak en bij de 1e met 8 maanden dus mag ik absoluut niet over klagen.
 
[quote quote=10502160]Hi Juliatje,
Ik zie dat je inmiddels al hebt getest! Heb je nu nog steeds dezelfde symptomen? Nog even paar dagen volhouden dan weet je het pas echt zeker.. 
Hoop natuurlijk dat hij alsnog positief wordt! 


Ik heb op dit moment ook rommelende darmen en steekjes onderin mijn buik en nog steeds pijnlijke borsten.. maar dit had ik vorige ronde ook allemaal dus ik verwacht maar niet teveel.. [/quote]Ja nog steeds last van m’n borsten, wel minder.. ook niet heel veel buikpijn meer.. denk echt dat het mis is?
 
Denk dat bij mij mis is heb beetje menstruatiekrampen en dat had ik bij de andere 2 zwangerschappen nooit. Had vanmorge nog action gedaan en die was ook omo wit. Maar heb nog tot zaterdag. Dus wie weet maar ga er niet meer vanuit
 
@mamalovestheirboys ik hoor toch regelmatig dat 1 vrouw heel verschillende zwangerschappen kan hebben en dan ook het eerste begin... ik heb vandaag ook wat menstruatieachtige krampjes (herken ik ook niet van vorige zwangerschap) maar ik moet nog 1 week tot nod...
 
Terug
Bovenaan