Nod november

Heb zojuist cb plus test gedaan. Nog wel 3 dagen voor nod. Maar kan toch wel vaag een plusje zien. Heb ook erg gevoelige borsten en sinds vandaag wat steekjes in me buik. Heb ik anders nooit en heb ik wel gehad bij de andere 2 zwangerschappen. Heb nog een digitale liggen en die doe ik in het weekend pas. Maar wilde het ff meededelen haha.

Verder dames die ook twijfelgevalletjes zijn?

Juliatje: hoe ist bij jou nu?
 
[quote quote=10502812]Heb zojuist cb plus test gedaan. Nog wel 3 dagen voor nod. Maar kan toch wel vaag een plusje zien. Heb ook erg gevoelige borsten en sinds vandaag wat steekjes in me buik. Heb ik anders nooit en heb ik wel gehad bij de andere 2 zwangerschappen. Heb nog een digitale liggen en die doe ik in het weekend pas. Maar wilde het ff meededelen haha.

Verder dames die ook twijfelgevalletjes zijn?

Juliatje: hoe ist bij jou nu?[/quote]Aah spannend! Laat je het weten van t weekend?

Hier beetje klote, morgen bloedprikken.. maar denk dat het foute boel is. Wel nog steeds last van m’n borsten en buikpijn. Ook witte afscheiding, je zou juist verwachten mocht ik een miskraam hebben gehad ik toch zou gaan bloeden?
 
https://ibb.co/mXDf85P
Goedemorgen dames,
Zojuist weer een test gedaan. Is dit positief?
Ik weet het niet meer. Ben al 4 dagen overtijd. Alleen last van pijnlijke borsten en soms wat buikpijn. 
Groet,
G
 
[quote quote=10502874]https://ibb.co/mXDf85P
Goedemorgen dames,
Zojuist weer een test gedaan. Is dit positief?
Ik weet het niet meer. Ben al 4 dagen overtijd. Alleen last van pijnlijke borsten en soms wat buikpijn. 
Groet,
G[/quote]

Lijkt me goed nieuws jah. Van harte!!
 
Net action test gedaan. En der verschijnt toch egt een heel licht streepje. Ga hem morgevroeg nog es herhalen. Maar me borsten zijn onwijs gevoelig. Kan nog egt beide kanten opgaan heb ik t idee.

Hoe is het met de rest van de dames?
 
[quote quote=10503026]Net action test gedaan. En der verschijnt toch egt een heel licht streepje. Ga hem morgevroeg nog es herhalen. Maar me borsten zijn onwijs gevoelig. Kan nog egt beide kanten opgaan heb ik t idee. Hoe is het met de rest van de dames?[/quote]
Spannend. Ik duim voor je. Hier enorm last van ongiachtige krampen. Ik heb besloten om over 2 dagen weer een test te doen. Ik heb nog mijn twijfels bij de clearbleu van vanmorgen.
Groet,
G
 
[quote quote=10503032]
Spannend. Ik duim voor je. Hier enorm last van ongiachtige krampen. Ik heb besloten om over 2 dagen weer een test te doen. Ik heb nog mijn twijfels bij de clearbleu van vanmorgen.
Groet,
G[/quote]Je ziet toch wel echt een streepje!! Voorzichtig gefeliciteerd ?
 
Terug
Bovenaan