Nod november

Vanmorge weer hartstikke wit. Ben toch wel echt teleurgesteld iedere x. Hoe stom dat ook is. Ga nu gewoon het weekend afwachten. En denk dat ik pas weer ga testen als ik echt overtijd raak
 
[quote quote=10502540]Vanmorge weer hartstikke wit. Ben toch wel echt teleurgesteld iedere x. Hoe stom dat ook is. Ga nu gewoon het weekend afwachten. En denk dat ik pas weer ga testen als ik echt overtijd raak[/quote]
Begrijp het helemaal. Aan de ene kant denk ik vaak: als ik alvast test dan weet ik maar waar ik aan toe ben. Aan de andere kant is er steeds de enorme spanning en teleurstelling, en blijf ik alsnog de hoop hebben ook al was het negatief. Dus bedacht me ook volgende maand wat minder snel en vaak te gaan testen. Of ik me er aan hou is een tweede ? 
Ik hoop voor je dat er alsnog een positieve test uitkomt over een paar dagen!
 
[quote quote=10502479] Iemand misschien wat dit moet voorstellen? Groet, G[/quote]
Het is lastig te zien door de schaduw, een halve + ?!
 
[quote quote=10502757]Lijkt mij toch wel positief….[/quote]
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Ik ging ervanuit dat als er geen hcg gedecteerd wordt er dan ook geen enkele streep komt. Of ik dach ook dat het misschien een drukfout is. Dat de testsrreep niet volledig gedrukt is  
Ik doe wel morgenochtend nog een test.
 
Groet,
G
 
 
Hallo dames 
 
morgen is mijn nod, ik had vandaag een early test gedaan maar die was spijtig genoeg negatief. Ookal heb ik symptomen raar maar het zal van te ontpillen zijn.
proficiat aan de dames die een positieve test hebben!


Groetjes!
 
Terug
Bovenaan