Nod november

[quote quote=10503856] Dat sowieso:) Heb nog vijf testen liggen, dus ga gewoon door tot ze op zijn denk ik. Ik test inderdaad 1x per dag, s avonds.[/quote]
Heb je mss interesse om in ons whatsapp groepje te komen?
 
Hallo allemaal.
ik ben 33 jaar en alleenstaand. Ik ga Mbv een donor proberen een kindje te krijgen. Zit nu in mijn eerste ronde en mijn NOD is 23 november. Ik duim voor jullie allemaal een mooie positieve test en zwangerschap. 


groetjes deb
 
[quote quote=10503936] Sure![/quote]
Kan je me anders op facebook een berichtje sturen met b
je gsmnummer? Dan voeg ik je toe ik het groepje 
mn achternaam is cox
 
Hi dames! 


Wat spannend allemaal!? 
Even een positief berichtje voor jullie?
Mijn nod is 20 november en ik testte vanochtend positief. Zo bijzonder, ik heb een cyclus van 33 dagen en mijn eisprong kon ik helaas niet opsporen. 
Nu toch zwanger! Het zijn natuurlijk nog spannende dagen, want mijn officiële "ongesteldheidsdag" is nog niet geweest. 


Liefs!
 
[quote quote=10504023]Hi dames! Wat spannend allemaal!? Even een positief berichtje voor jullie? Mijn nod is 20 november en ik testte vanochtend positief. Zo bijzonder, ik heb een cyclus van 33 dagen en mijn eisprong kon ik helaas niet opsporen. Nu toch zwanger! Het zijn natuurlijk nog spannende dagen, want mijn officiële “ongesteldheidsdag” is nog niet geweest. Liefs![/quote]
Spannend Nadine!!!
Alvast een voorzichtige felicitatie!?
 
[quote quote=10504079]Mijn nod is 23 november. We zijn al 2jaar bezig en nu de 1e ronde met medicatie.[/quote]
Heel veel succes
 
Terug
Bovenaan