Nod november

https://share.icloud.com/photos/0zzYmPLPtU-dOw9eqWgEVbRyg#Gaanderen
 
Hallo dames, ik ben nieuw hier en even advies nodig. Op 8 november een terugplaatsing gehad van een cryo (iCsi)ik mag 23 november testen maar ik ben een vroegtester? vandaag had ik deze test. wat zeggen jullie?
 
Hier ook een positieve test! Super blij :)
 
en veel succes voor de dames die nog mogen testen deze maand! 
 
[quote quote=10504464]https://share.icloud.com/photos/0zzYmPLPtU-dOw9eqWgEVbRyg#Gaanderen Hallo dames, ik ben nieuw hier en even advies nodig. Op 8 november een terugplaatsing gehad van een cryo (iCsi)ik mag 23 november testen maar ik ben een vroegtester? vandaag had ik deze test. wat zeggen jullie?[/quote]
Ik zie helemaal geen t streep? Dus of je bent te vroeg of je bent niet zwanger...
 
[quote quote=10504473]Hier ook een positieve test! Super blij ? en veel succes voor de dames die nog mogen testen deze maand![/quote]
Gefeliciteerd!!!
 
Ik wacht nog steeds op mn positieve ovulatietest. Begrijp er echt niks van...
Afgelopen maanden was t altijd een knaller, nu nog steeds niks. Hoewel mn testen al sinds ik ben begonnen met testen een lichte streep aangeven.
Wel afgelopen maandag een klein beetje roze vloei gehad en mn gebruikelijke ovulatiesymptomen zoals hoofdpijn, lage rugpijn, buikpijn en acne.
Dus ik weet t gewoon niet ?
Voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, maar die was overduidelijk NEE!
 
Ow wat rot dat ik hier nu weer mensen terug zie komen van vorige topics ?Maar sommige ook met goed nieuws lees ik! 
@Dromertje wat een mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd!
@Kimmm wat verschrikkelijk voor je dat je dit allemaal mee moet maken ? 
Hopelijk blijft het toch eens snel plakken nu! Succes ?
Ik ben helaas nog niet weggeweest, al een jaar verder en uit onderzoeken komt tot nu toe niks. Deze maand heeft m'n menstruatie zich ook alweer gemeld dus nu ga ik voor een Hsg onderzoek. 
Lijkt me ontzettend spannend maar aangezien ik binnenkort 35 word wil ik niet te lang wachten met verdere stappen. 
Hopelijk doet het iets en mag er bij mij eindelijk ook een hartje ❤️ komen te staan ?
Ook aan alle andere zwangeren gefeliciteerd! Voor de wachtenden succes en voor de teleurgestelden heel veel sterkte en op naar de volgende maand ??
 
Helaas ongesteld geworden vandaag ☹️
Op naar de volgende ronde… ik ga even geen testen meer doen en het proberen los te laten!

Iedereen die we zwanger is van harte gefeliciteerd… voor de anderen succes de volgende ronde. ?
 
Terug
Bovenaan