Nod november

@dromertje Gefeliciteerd! Dit zijn mooie positieve testen ? ik zou iig niet 2 verschillende merken met elkaar vergelijken! Alle testen hebben een andere gevoeligheid. 
 
Mamalovestheirboys schreef:
Dromertje
meestal loopt het om de 2 dagen beter op. Er zijn ook vrouwen die niet zo veek hcg aanmaken gelijk. Kan nog zat komen hoor


&Mamalovestheirboys
Dank je wel. Ja ivm miskramen mag ik 20 november komen verwachten dan 6+4 weken te zijn.
Bedankt voor je reactie ik lees bij veel mensen dat de streep na nod super duidelijk is . Toch die onzekerheid hier denk.
Oo wat spannend bij jou zeg! Wanneer ga je testen ?
 
Hoi meiden, ik doe ook helaas weer mee terwijl in het nod september topic nog een hartje bij m’n naam staat...
In een half jaar tijd 3 kindjes verloren (een van de twee miskramen was een tweeling).
Maart 2021 zwanger - mei 2021 miskraam 1
2 september 2021 bleek ik zwanger van een tweeling - eerste kindje eind september gestopt, tweede kindje begin oktober gestopt. Van het tweede kindje een hartje gezien maar helaas is ook die gestopt.
Vorige week maandag de miskraam op gang gebracht met medicatie. Maandagavond met spoed naar het ziekenhuis en alsnog curettage helaas. Emotioneel ben ik een wrak maar wil graag meteen weer doorgaan..
Na de vorige miskraam had ik meteen m’n cyclus terug en was het ook weer snel raak. Ik laat nu de natuur z’n gang gaan en geen ovulatietesten doen. Dus geen idee of ik wel een nod heb deze maand en wanneer maar we gaan er gewoon voor zonder obsessief te zijn de komende periode.
Half december bij de gyn een afspraak staan voor onderzoek ivm herhaalde miskraam maar meestal vinden ze niks en was het gewoon domme pech. We hebben een schat van een dochter van 1,5 maar wat willen we graag nog een broertje of zusje (of 2) voor haar erbij.
Ga weer voor jullie duimen dames! ? op een vruchtbare maand!
 
Hoi allemaal!
Hier dan toch ook mijn 1e reactie op het forum. Deze maand ronde 1 voor ons.
Mijn nod is ergens rond 15 november. Op 12 oktober heb ik mijn spiraal eruit laten halen, daarna ben ik 9 dagen ongesteld geweest. De eerste dagen waarschijnlijk door het verwijderen van mijn spiraal; vandaar de gok rond 15 november. Misschien wel wat eerder maar als ik de 15e aanhoud ga ik hopelijk niet te vroeg testen. Spannend!
 
[quote quote=10500545]

Je hebt nog niet getest dus? Dat je dat kan is al heel knap haha. Ik test ook altijd veel te vroeg[/quote]Nee nog niet maar ook een stukje zelfbescherming, de kans dat het nu nog niet “raak” is, is natuurlijk heel groot en ben ook wel eens twee dagen later pas ongesteld maar anders ga ik zondag echt testen ?
 
Oh mag ik aansluiten?
Dit is de eerste ronde (gestopt met de pil op 30/10 na 15 jaar). Op 29/10 had ik volgens clearblue mijn ovulatie, dus rond 12/11 mijn NOD. Ik weet dat het snel is, maar hoop zo hard dat het meteen raak is.
Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik me ineens veel vrouwelijker en beter in m'n vel. Ook mijn libido is gigantisch gestegen! Bewijst toch maar eens dat de pil enorm veel invloed heeft op een vrouwenlichaam. 
 
Terug
Bovenaan