Nod november

Wordt weer een spannende maand voor ons!
Voor mij de 3e ronde. Mijn Nod is op mijn verjaardag ? 29/11. Ik hoop dat ik dit jaar een klein cadeautje mag verwachten ?
 
Hallo allen,
Ik lees ook gezellig mee. Hier 2de ronde. NOD op 6 november. Gister een test gedaan helaas negatief. Vandaag voel ik me wat misselijk en ik heb al paar dagen last van buikpijn. Denk steeds dat mijn ongi is gekomen, maar helaas. Ik hou me zelf heel erg in om nu even niet te testen. 
 
Groet,
G
 
Hi allen, vandaag is mijn bruinverlies veel erger geworden en moet ik maandverband gebruiken... Is het niet vreemd dat ik op 28/10 een positieve ovulatietest (clearblue) had? Heeft iemand hier ervaring mee?
Wel pas sinds 30/09 gestopt met de pil, dus misschien is mijn lichaam van slag? 
 
Ik doe ook (helaas) weer mee. Mijn NOD is op 13 of 14 november. 31 oktober en 1 november een smiley. Deze was wel weg rond 16:00 uur op 1 november. Dus ik vermoed dat ik mijn ei in de nacht van zondag 31 oktober op maandag 1 november heb gehad. Ik heb die nacht ook last gehad van ovulatiepijn. Zondagavond hebben we het gedaan. Ben benieuwd.
 
Mijn NOD is de 11e.
we hebben het helaas maar 1 keer kunnen doen de dagen voor mijn ovulatie dus ben benieuwd!
verwacht niet veel, ben pas net gestopt met de pil dus weet nog niet precies wanneer mijn ovulatie is. 
Als hij op tijd loopt dan hebben we 1,5 dag voor de ovulatie kunnen klussen.
zag wel dat mijn slijm (sorry) veranderde op de verwachte ovulatiedag dus ik vind het erg spannend! 
 
Terug
Bovenaan