Nod november

[quote quote=10500670]Oh mag ik aansluiten? Dit is de eerste ronde (gestopt met de pil op 30/10 na 15 jaar). Op 29/10 had ik volgens clearblue mijn ovulatie, dus rond 12/11 mijn NOD. Ik weet dat het snel is, maar hoop zo hard dat het meteen raak is. Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik me ineens veel vrouwelijker en beter in m’n vel. Ook mijn libido is gigantisch gestegen! Bewijst toch maar eens dat de pil enorm veel invloed heeft op een vrouwenlichaam.[/quote]
spannend zeg! Je weet wel dat een positieve ovulatie test niet meteen een eisprong betekend? Een positieve ovulatie test is vaak 1 á 2 dagen vóór je eisprong. Ik duim iig met je mee ??
 
Hi Frummel! Yes, de test was 28/10 positief, dus 1 dag op voorhand ? Vandaag wel last van bruine spotting. Ik vermoed dat mijn cyclus nog van slag is. Hopelijk komt mijn menstruatie er niet door ?
 
@taliasl ahhh oke!! Spannend, ik hoop ook voor jou dat je menstruatie uitblijft!  
 
Ik weet inmiddels niet meer in welke ronde wij zitten ? Mijn man en ik zijn al 3 jaar bezig en lopen af en aan al 2 jaar bij de fertiliteitsarts. Vorig jaar zwanger geweest, maar helaas liep dat uit op een miskraam met 9 weken. Ook in november vorig jaar een (vroege) miskraam gehad met 4/5 weken. Bij alle onderzoeken is niks gebleken waarom bij ons een zwangerschap uitblijft. Bij mijn man is alles bovengemiddeld en bij mij is er ook niks gevonden.. Dit is onze eerste ronde met clomid. Deze heb ik voorgeschreven gekregen omdat mijn menstruatie iedere maand tussen de 26 en 38 dagen zit. Dus vaak missen we de trein ?? We staan er nu wel positief in! Maar die 2 weken wachten is nu echt killing ?‍? hopelijk hier ook geen menstruatie ?? 
 
Spannend allemaal! 
Voor mij de 2e ronde voor een 2e kindje. Mijn nod is 16/17 nov. Gisteren ochtend een positieve ovulatietest en de hele dag buikkrampen gehad vooral ochtend/middag. Helaas wel pas in de avond kunnen klussen (en 3 dagen ervoor) dus vraag me af of we nog op tijd waren...
 
Dromertje:

Ik ga zwz niet voor t weekend testen misschien wel maandag ofzo. Met een early van sensitest. Ligt er nog. Maar als negatief is ga ik denk ik 10 november testen. Met de 2e had ik 9 dagen voor nod positieve in handen en dat mannetje is nu bijna 9 maanden.
 
Hallo,
blij dat ik deze Site heb gevonden voor meer info en uitleg. Ik vind het zo moeilijk om er met iemand over te praten omdat ik het nog wil stil houden :)Mijn vriend en ik zijn klaar voor de volgende stap!
ik ben 09/10 gestopt met mijn pil en ook erna gewoon mijn menstruatie gekregen ( ik heb ze maar 3 dagen ). 
Een dikke week erna heb ik enorm veel steken in mijn onderbuik gekregen en klein beetje bruin verlies. Kan misschien iemand weten wat het kan zijn? Misschien nog wat vuil bloed van mijn menstruatie? Mijn NOD is 11 november, maar ik weet dat het zelde is dat je de eerste ronde in verwachting geraakt. 
 
groetjes
 
Terug
Bovenaan