Nod november

Ook ik zie een duidelijke streep. En zoals ze zeggen: Een streep is een streep, dus positief. Maar nu is het natuurlijk nog even de vraag of alles goed gaat met de innesteling. Is het trouwens je 1e positieve test ooit?
Ik begrijp nooit zo goed waarom vrouwen testen vóór hun NOD. Want als de test dan negatief is, dan weet je alsnog niks. Want, wie weet ben je gewoon te vroeg geweest. Of je bent gewoon niet zwanger. En wat doen veel vrouwen dan: Een dag later nog eens testen. Als die dan weer negatief is, dan is daar weer opnieuw die teleurstelling.
 
Mijn nod was 19 November. Vandaag toch maar eens getest, want geen menstruatie. Zoals verwacht een streepje, dus zwanger! Voor alle anderen die geslaagd zijn deze ronde: GEFELICITEERD! ?
 
[quote quote=10507001]Mijn nod was 19 November. Vandaag toch maar eens getest, want geen menstruatie. Zoals verwacht een streepje, dus zwanger! Voor alle anderen die geslaagd zijn deze ronde: GEFELICITEERD! ?[/quote]
Gefeliciteerd!!!
 
[quote quote=10507001]Mijn nod was 19 November. Vandaag toch maar eens getest, want geen menstruatie. Zoals verwacht een streepje, dus zwanger! Voor alle anderen die geslaagd zijn deze ronde: GEFELICITEERD! ?[/quote]
Yay! Gefeliciteerd!
 
Hi allemaal,

Wij vorig weekend aan de klus geweest. Met ovulatietesten in de gaten gehouden.
Wanneer kan je de eerste dingetjes voelen, zoals verschillende afscheiding..
Nog een weekje wachten om te testen, wat duurt dat lang he ?
 
[quote quote=10506582]Hier ook geen last van misselijkheid maar wel altijd hele pijnlijke borsten. Heb zelfs een keer gehad dat ik geen zere borsten had dus dacht dat het toen raak was, maar helaas ook niet. Maar dan nog kan de misselijkheid wel een teken zijn hoor. Heb je al getest? Of wanneer ga je testen?? @Djonie Haast, ja dat is inmiddels getest en was heel goed, meer dan 270 miljoen geloof ik en goed beweeglijk dus daar ligt het ook niet aan. Ik heb wel chlamydia gehad, geen antistoffen in mijn bloed gevonden en de inwendige echo zag er goed uit maar in theorie zou het nog kunnen dat er toch iets verstopt zit dus daarom krijg ik nu dat Hsg onderzoek. Ik moet zeggen dat we er heel naïef aan begonnen en ik dacht echt binnen 1 of 2 keer proberen zwanger te zijn. Boy is dat tegengevallen zeg.. ? Dat oud bloed vind ik ergens wel fijn als aankondiging maar ik blijf dan toch stiekem altijd nog wat hoop houden totdat het echt door breekt. ?[/quote]
Omdat ik zo misselijk blijf vandaag een test gedaan, was negatief. Dus verwacht morgen ongesteld te worden. Hoop wel dat deze misselijkheid voor mijn menstruatie een uitschieter is en dat dit niet de standaard wordt de komende maanden
 
 
Hee dames.

Morgen nod.
Lig momenteel met buikpijn,pijnlijke borsten op de bank, voel me sloom, er niet geheel bij. De afgelopen week was ik al niet helemaal fit.
Oog trilt doordat ik me ergens te veel stress en te weinig slaap.
Ik twijfel aan hoe ik me voel, is het echt of is het gewoon ongesteldheid of spanning. Ik weet het niet meer.
Is de 6de ronde en word er elke maand onzekerder van. Deze maand geen eens een ovulatie test gedaan omdat ik het wilde rusten deze maand maar tegelijkertijd lukt het niet.

Ik twijfel over wanneer ik moet testen. Ben zo vaak te laat met ongesteldheid, en met de vorige zwangerschap was ik na een week pas positief.
 
Terug
Bovenaan