Nod november

Mijn NOD is 27 november. Ik ben sinds zondag ontzettend misselijk, tot kokhalzen aan toe, maar niet overgeven. Gevoelige borsten maar dat heb ik altijd rond de menstruatie. Iemand hier ervaring mee? Ben wel eens een dag voor mijn menstruatie misselijk, maar niet zo hevig. Naar mijn idee ook meer afscheiding, maar misschien let ik er ook meer op dan normaal.
 
Je lichaam kan je echt voor de gek houden, haha.
Ik ben zelf nooit misselijk voor mijn menstruatie. Wel gevoelige borsten. Daar heb ik nu ook last van. Mijn NOD is de 25e. Maar ik had vandaag ook wat oud bloed op mijn toiletpapiertje, dus ik verwacht gewoon ongesteld te worden.
@Isa: Ik hoop het ook voor je! Ik heb trouwens eventjes jouw eigen berichtjes bekeken. Eind september schreef je dat er bij jou geen medische oorzaak gevonden is. Jouw vriend zijn zaad was toen nog niet getest. Is dat nu inmiddels wel getest?
 
 
[quote quote=10506493]Mijn NOD is 27 november. Ik ben sinds zondag ontzettend misselijk, tot kokhalzen aan toe, maar niet overgeven. Gevoelige borsten maar dat heb ik altijd rond de menstruatie. Iemand hier ervaring mee? Ben wel eens een dag voor mijn menstruatie misselijk, maar niet zo hevig. Naar mijn idee ook meer afscheiding, maar misschien let ik er ook meer op dan normaal.[/quote]
Jups, heb ik de maanden maanden ook gehad de week voor mijn NOD.
Maar juist afgelopen maand, toen t raak was (vroege miskraam iets later) geen last van misselijkheid.

Dus alle symptomen kunnen wijzen op zowel een aankomende ongesteldheid of een zwangerschap...
 
@Bolleke: wat naar om te horen van je miskraam!

Ik wacht rustig af tot mijn NOD en dan zullen we zien :). Inderdaad vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden
 
Hier ook geen last van misselijkheid maar wel altijd hele pijnlijke borsten. Heb zelfs een keer gehad dat ik geen zere borsten had dus dacht dat het toen raak was, maar helaas ook niet.
Maar dan nog kan de misselijkheid wel een teken zijn hoor. Heb je al getest? Of wanneer ga je testen??
@Djonie Haast, ja dat is inmiddels getest en was heel goed, meer dan 270 miljoen geloof ik en goed beweeglijk dus daar ligt het ook niet aan. 
Ik heb wel chlamydia gehad, geen antistoffen in mijn bloed gevonden en de inwendige echo zag er goed uit maar in theorie zou het nog kunnen dat er toch iets verstopt zit dus daarom krijg ik nu dat Hsg onderzoek.
Ik moet zeggen dat we er heel naïef aan begonnen en ik dacht echt binnen 1 of 2 keer proberen zwanger te zijn. Boy is dat tegengevallen zeg.. ?
Dat oud bloed vind ik ergens wel fijn als aankondiging maar ik blijf dan toch stiekem altijd nog wat hoop houden totdat het echt door breekt. ?
 
Ik ben ondertussen ongesteld geworden, zoals verwacht.
Ik kan mij best voorstellen dat het een enorme tegenvaller is, als je verwacht snel zwanger te raken. En dan gebeurd dat niet. Ik weet dat er theoretisch gezien elke ronde 20% kans is op een zwangerschap, en dat zo'n 80% van de vrouwen zwanger raakt binnen 1 jaar. En van de resterende vrouwen raakt de helft binnen het volgende jaar zwanger. Dus dan blijft er dus nog 10% over, en dat zijn dan helaas de pechvogels.
Met dat in mijn achterhoofd heb ik een geheel andere verwachting dan jou. Ik hoop binnen 1 jaar zwanger te raken, maar we hebben geen haast. Mijn vriend heeft namelijk nog niet zo heel lang geleden aangegeven er nu wel klaar voor te zijn. Ik denk daarom dat hij wel eventjes moet slikken als het snel raak is. Hij is trouwens 28. Ik ben zelf net 31. Ik wilde 2 jaar geleden eigenlijk al, maar ja... Je moet er natuurlijk beiden achter staan.    
 
Goedemorgen!
Ik heb vanmorgen een test gedaan. Zien jullie hier ook een lijntje of begin ik gek te worden en beeld ik het me in ?? 
Moet over 7 dagen ongesteld worden.
( dit is ronde 4, met pcos en geen medicijnen)
 
https://linksharing.samsungcloud.com/jO9ux2FwyvlB
 
 
[quote quote=10506897]Goedemorgen! Ik heb vanmorgen een test gedaan. Zien jullie hier ook een lijntje of begin ik gek te worden en beeld ik het me in ?? Moet over 7 dagen ongesteld worden. ( dit is ronde 4, met pcos en geen medicijnen) https://linksharing.samsungcloud.com/jO9ux2FwyvlB[/quote]
Ik zie ook een streep. Het is wel echt heeeeel minimaal, maar het is niet omowit.
Maar eerlijk gezegd vind ik het 7 dagen voor NOD wel erg vroeg om te testen, dus geen idee hoe betrouwbaar zo'n test dan is en je weet niet of het vruchtje blijft zitten. Des te meer verdriet als je dan dadelijk over een week toch ongesteld wordt.
Hoezo heb je zo vroeg getest? (zonder te oordelen vanuit mij)
 
Terug
Bovenaan