Nod november

Ja inderdaad. Zou dan mijn derde zwangerschap zijn naar tweede kindje. Eerste zwangerschap eindigde helaas in vroege miskraam, vruchtje was gestopt met groeien bij 6.3 weken. Daarna goede zwangerschap en nu een pracht meisje van 22 maanden. Blijft toch elke keer spannend!
 
Wat naar. Laten we hopen dat deze een blijvertje is. Voor mij wordt het mijn 2de. Ik heb al een jonge man van 10 jaar. Ik heb er wel zin in om weer het zwanger zijn weer mee te maken. 
 
Hoi allemaal, 
Een tijdje op het forum mee zitten lezen en ga toch ook mee delen! Ik vind het allemaal rete spannend, en dat over 'het er veel mee bezig zijn': ja helemaal ?
Mijn Nod in november: ik vind het maar lastig te zeggen. Hele onregelmatige cyclus op het moment (deze al bijna 7 weken). Zaterdag 23 en zondag 24 oktober een CB-smiley. Ivm vaak een vrij korte luteale fase gok ik de Nod op vrijdag 5 of zaterdag 6 november. 
Inmiddels al wel bruine afscheiding gespot gister... vandaag weer rustig. Ook een vroege zwangerschapstest gedaan vanochtend, maar helaas witter-dan-wit! Dus ik ga er vanuit dat de menstruatie op gang komt en gaan we voor de 4e ronde! (Alleen shit dan die rondes zo verdomd lang zijn!)
Liefs!
 
[quote quote=10501023]Vandaag toch met een extra gevoelige test van sensitest getest. Heeeeeeel licht positief echt een mega tuur streepje maar wij zien hem beide toch echt! Ben benieuwd…. Ik ga zondag nogmaals testen met clear blue en kijken of die opgelopen is.[/quote]
Spannend!! ?
 
[quote quote=10501048]Wat naar. Laten we hopen dat deze een blijvertje is. Voor mij wordt het mijn 2de. Ik heb al een jonge man van 10 jaar. Ik heb er wel zin in om weer het zwanger zijn weer mee te maken.[/quote]
Leuk! Ik heb ook al een zoon van 8. 
 
[quote quote=10501050]Hoi allemaal, Een tijdje op het forum mee zitten lezen en ga toch ook mee delen! Ik vind het allemaal rete spannend, en dat over ‘het er veel mee bezig zijn’: ja helemaal ? Mijn Nod in november: ik vind het maar lastig te zeggen. Hele onregelmatige cyclus op het moment (deze al bijna 7 weken). Zaterdag 23 en zondag 24 oktober een CB-smiley. Ivm vaak een vrij korte luteale fase gok ik de Nod op vrijdag 5 of zaterdag 6 november. Inmiddels al wel bruine afscheiding gespot gister… vandaag weer rustig. Ook een vroege zwangerschapstest gedaan vanochtend, maar helaas witter-dan-wit! Dus ik ga er vanuit dat de menstruatie op gang komt en gaan we voor de 4e ronde! (Alleen shit dan die rondes zo verdomd lang zijn!) Liefs![/quote]
Rondes duren ook te lang hhaha.nod is er nog niet,  dus het blijft afwachten. Hoop het uiteraard wel voor jullie!
Mijn nod verwacht ik rond de 15e.  Voor ons is dit ook de derde ronde. 
 
Vandaag dikke ovulatie pijn rechts! Dus verwacht mijn nod rond 18 november. Vind het deze keer echt zo spannend. Hopelijk is 1 ronde met clomid genoeg ?
 
Terug
Bovenaan