NOD oktober 2018

@kershje pff ik vind het wel een heftig verhaal. Zal voor jullie helemaal zwaar zijn geweest. Eerst zoals je zei in shock dat je in de 2e ronde zwanger was en dan vervolgens deze heftige weg. Ik vind het knap van je dat je het er zo goed over kan praten, ik denk dat dat voor jou inderdaad wel erg fijn is. Zodat je het een plekje kan geven. En goed dat jullie de druk laag houden, lekker genieten van elkaar! Mag ik vragen of er medische (erfelijke) aanleiding was voor de nipt ?
@suikerspinn ja dat herken ik wel. Lekker  dat je nu op vakantie bent, even ontspannen! ☀️
@vlindertje Dat is redelijk normaal toch 3 maanden? Tenminste wat ik heb gelezen, ik verwacht dat ik er ook ongeveer zo lang wel last van zal hebben. Ik merk inderdaad wel dat ik de laatste 2 weken dus wel meer klachten had dan daarvoor, m’n menstruatie is ook totaal anders. Ben benieuwd of het zal blijven. En jouw cyclus is opzich netjes toch? Ik hoop voor je dat je deze maand een positieve test mag krijgen! ?
 
Wij gaan door naar ronde 8... Vanavond kwamen vrienden vertellen dat ze zwanger zijn, na 1 keer raak. Fijn voor hun maar toen ze weg waren samen een potje zitten janken ? Nu proberen positief te zijn en de volgende ronde maar weer in. 
 
 
@Kema: dat steekt zeg ?. Kreeg van de week ook zulk goed nieuws van n kennis voelt nogal dubbel.
Nee niks erfelijks in de fam. Ging eigenlijk zo automatisch, er bestaat n test laten we maar doen dan.
 
Omg omg omg omg!!! Ik heb een positieve test.. alsnog!! Ik geloof het echt nog steeds niet dus ik ga straks nog maar eens wat testen halen ? ik heb ook geen idee wat ik nu moet doen. 
 
@ditbenik in het andere topic vergeten te zeggen, (dat leest grappig met jouw schermnaam ervoor haha) welke test heb je gedaan? Ben ook zo kats nieuwsgierig hoe ver je dan bent! 
 
Gefeliciteerd Dit ben ik! Volgens mij zijn er in september veel zwangere dames ☺️. Fijn voor iedereen! 
Wij waren net bij de huisarts en het kwam over onze kinderwens. Hij gaf aan dat ondanks mijn lange cyclussen (afgelopen cyclus 53 dagen) ik mij geen zorgen moest maken. Het advies was stress en de focus op het zwanger worden zo min mogelijk houden. En regelmatig tussen de lakens kruipen. 
Volgens mij zit ik nu tegen een eisprong aan want mijn borsten zijn enorm! Hopelijk deze keer raak..
 
 
Terug
Bovenaan