NOD oktober 2018

@kershje Hmm ja zo naar als je je zo voelt he! Ik hoop dat het deze maand beter gaat voor je, gelukkig heb je er buiten geen last. Frisselucht helpt dan dus echt even! dan lopen we een beetje tegelijk. Ik ga nu ook ronde 2 in, ben erg benieuwd. Hoop dat ik nu ook minder klachten heb, ik denk dat het bij mij ook rond mn eisprong begon (achteraf gezien). Kan het nu goed in de gaten houden.
Hoelang is jouw vorige zwangerschap terug? Sorry ik ben er nog niet achter hoe ik makkelijk vorige berichten terug zoek ipv alle pagina’s af zoeken. ??
 
@ Flowers: ik ben half juli bevallen, wij hebben helaas zwangerschapsbeeindiging gekozen, kindje had afwijkende niertjes en had chromosoomafwijking. Artsen konden niet voorspellen hoe t leven er uit kon gaan zien en hebben vanaf week 13 tot 22 onderzoeken gehad voor wij de knoop konden doorhakken. Ik ben dus heeeel blij met mijn menstruatie deze maand op tijd is gekomen en aanhoud, na vorige maand 2x korte bloeding. si paar dagen weer vertrouwen in Mn lichaam. Ik hoop niet dat het nu heel lang voor ons gaat duren ben eind dit jaar wel toe aan nieuw geluk. Nu nog bezig met de verwerking en wil dit ook de tijd geven dus ga geen ovu test doen enz gewoon komende maanden natuur zn gang laten gaan en rustig aan doen. Het forum heb ik wel veel aan vind t heerlijk om verhalen te lezen en te delen. 
 
@kershje jeetje.. wat ontzettend heftig! Ik snap dat je nu kiest om het zonder testen te doen, zodat jullie het rustig kunnen verwerken en inderdaad weer vertrouwen in je eigen lichaam terug krijgt. Het is niet niks wat je lichamelijk en mentaal even te verduren krijgt.. 
Mag ik vragen hoe snel je zwanger was en hoe jullie het ontdekt hebben? Als je het er liever niet over hebt, dan bij deze sorry en hoef je uiteraard niet te antwoorden. 
Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt, het is jullie gegund! ? 
 
Ik vind t juist wel fijn om t er over te hebben. Het kwam eruit met de nipt test. Toen vlokkentest gehad die uitslag was dubieus en konden ze niet helder krijgen, toen moesten we vruchtwaterpunctie, uitslag was weer dubieus en zijn ze met dat weefsel verder gaan zoeken. Uiteindelijk was t dus niet goed en was ik al 20 wkn dus ook nog de echo gedaan. Ik was de 2e ronde zwanger geworden. Compleet in shock dat t zo snel al raak kon zijn. Ik had n jaar verwacht eigenlijk. Dit wil alleen niks zeggen over hoe snel we nu weer evt zwanger kunnen worden. We willen de druk iig laag proberen te houden.
 
Heftig verhaal kershje! Fijn dat je er over kan praten, ik denk dat dit wel fijn is om te verwerken?! 
 
Ik heb denk ik wel een beetje last van het ontpillen, me lichaam voelt anders. Vreemd gerommel en soms gewoon niet zo lekker.. wel lekker op vakantie, dus kan heerlijk relaxen! 
 
Hoi Flowers, 
Achteraf gezien heb ik er de eerste 3 rondes veel last van gehad. Ronde 4 dacht ik eindelijk wat stabieler te worden qua hormoonspiegeling maar mijn lichaam blijft me soms verrassen en het blijft moeilijk om alles goed te herkennen.
Cyclus was 35, 35, 33 en 31 dus ook die lijkt gelukkig iets korter te worden.
Tot de eisprong ga ik heel goed, veel energie, blij etc. Rondom de eisprong herken ik het cervixslijm en mega zin in sexy en daarna een soort down time met minder energie en de standaard vage klachten. Nu aan het begin van de ronde weer heel positief ingesteld al kan dit over 2 weken weer veranderen. We gaan voor ronde 5 en het zou uiteraard heel leuk zijn als het lukt!
@Kershje, wat heb je een zwaar traject doorgemaakt zeg, en een emotionele achtbaan! Heel dapper dat jullie door gaan en begrijpelijk dat het verder zonder "hulp"middelen is. Al is het forum ook een soort hulpmiddel met al die vrouwenpraat ?
 
kershje wat een ontzettend heftig en moedig besluit hebben jullie moeten nemen. Dat zal echt even een plekje moeten krijgen. 
kimberly ook al in ronde 11 belandt. We kunnen elkaar de hand schudden. Op dit moment is mijn cyclus weer lekker aan t kopten. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ga morgen nog eens testen voor de zekerheid, maar verwacht dat ik ergens ooit een keer "gewoon" ongesteld ga worden. 
 
Terug
Bovenaan